Jag har haft min Nano sedan den 18:e Januari - 06
Ända sen början har det varit nån slags konstigt regnbågs effekt på skärmen, man såg det som tydligast när man hade på sina sol brillor.
Batteriet höll MAX 8h och inte de utlovade 14h som Apple påstår att Nanon har.
Vilket fall som helst, jag ringde Apple Supporten som gav mig ett Case nummer och hänvisade mig till en butik i Malmö där jag skulle lämna in den, detta gjorde jag i onsdags den 8:e Mars - 06, idag ringde de och sa att jag kan komma och hämta min NYA iPod Nano (10:e Mars)
Detta kallar jag service.... 2 dagar sedan jag lämnade in den och jag får en sprillans ny!!
Jag kan inte säga annat än att jag verklige älskar Apple!
Nu ska jag iväg och hämta min nya orepade Nano.... som jag ska vårda ömt, inte så som jag vårdade min förra
Ha det gött allesamman!
EDIT: Efter att ha hämtat min nya iPod insåg jag att denna iPoden var lika jävlig och åker tillbaka imorrn på service (Var inne på servicestället idag med iPoden och nu vill de ha min USB kabel för att titta på).... så nu är jag MINST sagt jävligt irriterad på kvaliteten på Apples prylar....!! För jag måste dit imorrn IGEN för att lämna kabeln....
Kan man inte kräva pengarna tillbaka??