Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gravering?

Tråden skapades och har fått 149 svar. Det senaste inlägget skrevs .

The Black Cassette

Så står det på min mini.

  • Medlem
  • 2005-11-13 03:06

"KICK OUT THE JAMS"

d e d coolaste...

mc5 e one of a kind

  • Medlem
  • 2005-11-18 17:15

jag tror inte det tog någon extra tid för att få graveringen gjord, fick ipod videon på en vecka.. men man undrar ju om det verkligen är gravyr, när min ipod hade pajat fick jag dra av min Invisible Shield plast och då hade graveringen tryckts av på plasten, ser nästan ut som att dem målat på skiten eller nått.. men nu får jag en iPod utan gravyr istället får nöja mig med avtrycket i plasten när jag sätter på den igen (om den nu fäster)

På min fina ipod står det:
iMunk
äppelmos inside.

Deus ex Machina
latin och betyder rakt översatt "gud i maskinen"

Det sjävklara...

"Se, men inte röra!" står det på min iPod 60 GB G5/Video

"Available in any color as long as it's white"
Jag fick min nano igår, 36h efter beställning, med gravyr.

"1337" står det

smaken är som baken
- delad
(har ingen iPod.. än)

;D

Vad är 1337? :/

Property of Patrik Bränn

  • Medlem
  • 2006-04-07 17:54

på min g5 skrev jag inget.. men på min mini skrev jag "iPod mini"

Beställde en iPod Video 30 igår, skrev -----> D'oh! dels för att jag är simpson-fan och det är roligt att blir på mind om homer och dels för att om man ångrar sig blir det just ett ---> D'oh!

  • Medlem
  • 2006-04-09 12:16

Gravering eller Gravyr?

Förut kunde man ju inte andvända ÅÄÖ kan man det nu när man graverar?? skulle vara bra å veta då ja hadde tänkt å gravera

"Rör å dö, FUCKERS"

Eller så graverar jag

Mer än en mp3
Det är en iPod

hade man haft en iMac hade man kunnat köra- Do you mac? imac!

iHelveteHeller

Det beror på var jag köper min nästa iPod men om det blir gravyr ska det stå "Stulen och såld innom en vecka!"

annars kan man ju skriva "metallica wont like this content" men det är ju lite utagerat nu kanske..om man var på iron maiden stadion 2003 (?) så får det en helt annan innebörd dock

jag skulle skriva "BAJS" kort och gott

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-11-21 23:34

HALLÅ KOLLA IN DET HÄR! BÄSTA GRAVERINGARNA NÅGONSIN! --> .: The iPod Engraving Utility | Most Hated Submissions :.

  • Medlem
  • Höör
  • 2006-11-22 23:56

Taikonaut, se till att stava rätt på "innom" bara.

en fråga bara, har precis införskaffat en iPod shuffle gen2, köpte den i en annan butiken. kan man skicka den till apple och få den graverad? i så fall, kostar det något?

Denna var härlig:

"In 2006, this huge lump was being called modern"

Sorry för dubbelposten men kom på en till som jag gillade angående IPod Video G5.
"I am a Nano who had too much fastfood"

På min har jag ett citat från den fantastiska låten "Punkrock caveman living in a prehistoric age". Nämligen: "I Had The Rock Before You Had The Wheel"

  • Oregistrerad
  • 2006-12-12 11:07

Jag ska köpa en iPod Video imorgon. Vad låter bäst? Rösta här: Poll: Vilket citat platsar på iPoden?
Andra bra alternativ är

My own personal Jesus
Soundtrack of my life

Bevaka tråden