Den jag köpte var "lika oreplig" som en IS, jar har inte testat en IS men med min testade jag på plasten som blev över från förpackningen när jag hade satt på den på ipoden. Jag provade att dra och med en penna etc. allt som man sett i IS-reklamen. Det enda som hjälpte i min jakt på att ha sönder den var en brödkniv som jag tryckte rejält hårt mot skärbrädan, då gick den sönder. Jag vet ej om IS håller för det men vem behöver ha skydd för en brödkniv?
Att sätta på skyddet var enkelt, jag tog lite diskmedel i ett glas vatten, sen hade jag på lite av det vattnet på skyddet, sen satte jag rätt det och sedan pressade jag ut vattnet med hjälp av mitt bankomatkort. Sätter man på det direkt utan vatten fastnar det massa smuts å damm direkt, jag hann ta ur det ur förpackningen å direkt var det dammigt, så vattnet är nödvändig.
Instruktioner följde inte med, det finns på hemsidan.
Det är ganska liten risk att sabba ipoden såvida du inte tappar ut glaset med vatten på den, jag hade inga som helst problem att fixa på det och nu har jag ipoden i jackfickan tillsammans med massa annat junk och det har inte blivit några repor.