Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väggladdarsymbol

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle ge min ipod den senaste uppdateringen för några veckor sedan. När detta var klart så visade den väggladdarsymbolen. Sedan stod det att min ipod kommer att fungera efter jag har anslutit den till väggladdaren. Men nu är det så att jag bara har den amerikanska versionen.

Är det så illa att jag blir tvungen att köpa en laddare för att min kära ipod ska fungera igen?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-16 21:21

har du den amerikanska apple laddaren så kan du ju bara koppla in en vanlig sladd (som som brukar vara i radior mm.) i stället för den vanliga han kontakten.

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-11-16 23:56

Gör som jag: Ta en vass kniv och skär loss kanten på en lös sån här adaptergrej som sätts i vägguttaget (en sån där förgrenargrej 1:2), då kan du koppla in din laddare i den... Eller fråga hos nån Apple-återförsäljare om dom kan tänka sig sälja en sån där kontaktgrej separat, du vet en sån som följer med i iPod Connection-kitet till laddaren (alltså det följer med en massa olika kontaktgrejer anpassade för olika uttag i olika länder)... Det gäller alltså om du har en iPod-laddare där du kan koppla lös kontaktgrejen med piggarna...

Shit, alltså du får ursäkta mej, vet inte riktigt vad de olika grejerna egentligen heter men jag hoppas att du förstår ändå...

1
Bevaka tråden