- Pilen
- Medlem ●
- Linköping
Någon som har en över? Vill verkligen testa detta "fenomen"
Behöver ingen invite längre, http://www.joost.com/download/macosx/
Går det att registrera sig nu? Man har ju kunnat ladda ner programmet innan också men bara för de kan man ju inte logga in när man väl startat det..
Du registrerar dig första gången du startar programmet.
Ja, jag hakar gärna på också. Är det någon som har en inbjudan över så är jag tacksam!
//Stefan
Ja, jag hakar gärna på också. Är det någon som har en inbjudan över så är jag tacksam!
//Stefan
Jag har tyvärr ingen inbjudan men själv tycker jag inte Joost är så mycket att hejja för än. Märks att det är beta.
Jag har tyvärr ingen inbjudan men själv tycker jag inte Joost är så mycket att hejja för än. Märks att det är beta.
Jag har Joost och det blir bättre och bättre för varje dag! Programmen som ofta avbrutits förut flyter på jättebra, och när jag uppgraderar till 1.25 gb RAM blir ju inte saken sämre.
Jag har Joost och det blir bättre och bättre för varje dag! Programmen som ofta avbrutits förut flyter på jättebra, och när jag uppgraderar till 1.25 gb RAM blir ju inte saken sämre.
Jag har 2 GB RAM men det är fortfarande hackigt och slött serrö. Krävs en hel del jobb på det programmet min vän.
Om någon har lust så skicka gärna en invite till: blandix (at) gmail (dot) com eller PMa
Har samma problem. Har en macbook med 2GB RAM samt 100mbit uppkoppling men det hackar regelbundet. Vet fan inte vad det beror på men det hackar så ofta att det inte går att avnjuta något. Sedan så har jag inte hittat något klipp där videokvalitén var bra.
Jag har mot förmodan fått 3 stycken invites nu. Jag tänker ge bort 2 av dom, så skynda skicka iväg ett PM!
När ni får era invites, var vänliga regidera era inlägg så att ingen skickar fler inbjudan i onödan.
EDIT: Sedan djablo grabbat en invitation finns det bara en kvar! Skynda fynda!
EDIT2: Alla mina tillgängliga invites har nu distribuerats.
har invites att bjuda på också, skicka ett PM bara.
har bara testat väldigt snabbt men måste säga att jag gillar joost skarpt !! fungerar hur bra som helst med apple remoten och jag har hittat en sci-fi-kanal som visar kultserien Total Recall 2070 går lixom inte att hamna fel i min bok dock hackar det liiite men jag sitter på en långsam tredjevärlden-uppkoppling på max 2.5 MB så antar att det har med det att göra… ska tydligen finnas en animekanal men har inte hittat den än.… eller så har jag drömt det
interfacet är snyggt och enkelt att fatta, joost kommer att ändra hur vi ser på teve inser man väldigt snabbt ....
har bara testat väldigt snabbt men måste säga att jag gillar joost skarpt !! fungerar hur bra som helst med apple remoten och jag har hittat en sci-fi-kanal som visar kultserien Total Recall 2070 går lixom inte att hamna fel i min bok dock hackar det liiite men jag sitter på en långsam tredjevärlden-uppkoppling på max 2.5 MB så antar att det har med det att göra… ska tydligen finnas en animekanal men har inte hittat den än.… eller så har jag drömt det
interfacet är snyggt och enkelt att fatta, joost kommer att ändra hur vi ser på teve inser man väldigt snabbt ....
Kollar också på Total Recall! Visste inte att Joost stödjer Apple Remote, är det verkligen så?
Jag har fått 5 stycken invites till. Ni som behöver dessa är välkomna att PMa mig.
EDIT: Har fått fler PM än jag har invites, så dom är slut även för den här gången. Hoppas på att fler anländer inom snar framtid!
Kollar också på Total Recall! Visste inte att Joost stödjer Apple Remote, är det verkligen så?
Jepp den stöder finfint, en väldigt trevlig överaskning, för det står lixom ingenstans att den gör det
Nu var mina invites slut. Skulle jag få fler så återkommer jag och delar ut även dessa.
Hej igen. Ni som skickat PM men INTE fått invites, skicka PM med e-mailadress igen.
Min dator buggade nämligen ur så jag vet inte om jag har skickat invites till alla. Tack.
EDIT: Påpekar även här att jag inte har några invites kvar längre.