Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som har en Joost invitation över?

Tråden skapades och har fått 243 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-04-09 17:43
Ursprungligen av Mattias Malm:

Då var mina slut... Mycket nöje!

Tackar ödmjukast...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-09 23:43

Hmm... Joost slutar fungera ungefär varje 10 minut och då går det ju inte precis att kolla på film. Irriterande! Hur hade skaparna tänkt?

Någon som har en över? Vill verkligen testa detta "fenomen"

Behöver ingen invite längre, http://www.joost.com/download/macosx/

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-04-14 14:54

Invite

Skulle oxå mycket gärna vilja ha en invite här

Går det att registrera sig nu? Man har ju kunnat ladda ner programmet innan också men bara för de kan man ju inte logga in när man väl startat det..

Ursprungligen av Johan S:

Går det att registrera sig nu? Man har ju kunnat ladda ner programmet innan också men bara för de kan man ju inte logga in när man väl startat det..

Du registrerar dig första gången du startar programmet.

Ja, jag hakar gärna på också. Är det någon som har en inbjudan över så är jag tacksam!

//Stefan

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Ja, jag hakar gärna på också. Är det någon som har en inbjudan över så är jag tacksam!

//Stefan

Jag har tyvärr ingen inbjudan men själv tycker jag inte Joost är så mycket att hejja för än. Märks att det är beta.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-14 20:09
Ursprungligen av hansfilipelo:

Jag har tyvärr ingen inbjudan men själv tycker jag inte Joost är så mycket att hejja för än. Märks att det är beta.

Jag har Joost och det blir bättre och bättre för varje dag! Programmen som ofta avbrutits förut flyter på jättebra, och när jag uppgraderar till 1.25 gb RAM blir ju inte saken sämre.

Ursprungligen av boris91:

Jag har Joost och det blir bättre och bättre för varje dag! Programmen som ofta avbrutits förut flyter på jättebra, och när jag uppgraderar till 1.25 gb RAM blir ju inte saken sämre.

Jag har 2 GB RAM men det är fortfarande hackigt och slött serrö. Krävs en hel del jobb på det programmet min vän.

  • Medlem
  • Lysekil
  • 2007-04-14 20:37

Någon som har en invite över?

/Nyfiken själ som inte äger en TV

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-14 21:11
Ursprungligen av Fem:

Någon som har en invite över?

/Nyfiken själ som inte äger en TV

Riktigt smart, du slipper tv-avgiften. Och jag som har en 42-tummare...

Om någon har lust så skicka gärna en invite till: blandix (at) gmail (dot) com eller PMa

Edit 1 Nu har jag fått min invite Stor tack till PsychoSaurus

Edit 2 Kan bara säga att Joost verkar lovande ...

Senast redigerat 2007-04-20 19:03
Ursprungligen av toox500:

Om någon har lust så skicka gärna en invite till: blandix (at) gmail (dot) com eller PMa

Har samma problem. Har en macbook med 2GB RAM samt 100mbit uppkoppling men det hackar regelbundet. Vet fan inte vad det beror på men det hackar så ofta att det inte går att avnjuta något. Sedan så har jag inte hittat något klipp där videokvalitén var bra.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2007-04-17 14:30

Joinar in i skaran som önskar testa Joost. Om du har en invite över och känner dig givmild så tar jag gladeligen emot det. O:-)

maila på go.ahmed (at) gmail (dot) com eller PM:a!

MVH AHMED

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-18 15:06

Jag har mot förmodan fått 3 stycken invites nu. Jag tänker ge bort 2 av dom, så skynda skicka iväg ett PM!

När ni får era invites, var vänliga regidera era inlägg så att ingen skickar fler inbjudan i onödan.

EDIT: Sedan djablo grabbat en invitation finns det bara en kvar! Skynda fynda!

EDIT2: Alla mina tillgängliga invites har nu distribuerats.

Senast redigerat 2007-04-18 22:42
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-15 02:01

Jag tar mer än gärna emot en inbjudan om någon har en över till en teveholic som mig själv skicka i så fall till jean.magoo (at) gmail.com

muchas gracias amigos !

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-18 19:16

fantastiskt !! muchas gracias boris91 för inviten, du gör en teveholic som moi väldigt glad idag !!!

hasta luego

har invites att bjuda på också, skicka ett PM bara.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-18 19:52

Ni som fått invites, skriv gärna vad ni tycker om Joost!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-19 03:49
Ursprungligen av boris91:

Ni som fått invites, skriv gärna vad ni tycker om Joost!

har bara testat väldigt snabbt men måste säga att jag gillar joost skarpt !! fungerar hur bra som helst med apple remoten och jag har hittat en sci-fi-kanal som visar kultserien Total Recall 2070 går lixom inte att hamna fel i min bok dock hackar det liiite men jag sitter på en långsam tredjevärlden-uppkoppling på max 2.5 MB så antar att det har med det att göra… ska tydligen finnas en animekanal men har inte hittat den än.… eller så har jag drömt det

interfacet är snyggt och enkelt att fatta, joost kommer att ändra hur vi ser på teve inser man väldigt snabbt ....

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-22 21:22
Ursprungligen av djablo:

har bara testat väldigt snabbt men måste säga att jag gillar joost skarpt !! fungerar hur bra som helst med apple remoten och jag har hittat en sci-fi-kanal som visar kultserien Total Recall 2070 går lixom inte att hamna fel i min bok dock hackar det liiite men jag sitter på en långsam tredjevärlden-uppkoppling på max 2.5 MB så antar att det har med det att göra… ska tydligen finnas en animekanal men har inte hittat den än.… eller så har jag drömt det

interfacet är snyggt och enkelt att fatta, joost kommer att ändra hur vi ser på teve inser man väldigt snabbt ....

Kollar också på Total Recall! Visste inte att Joost stödjer Apple Remote, är det verkligen så?

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-04-27 14:04

En till behövande...

av Joost-inbjudan alltså.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-28 23:31

Jag har fått 5 stycken invites till. Ni som behöver dessa är välkomna att PMa mig.

EDIT: Har fått fler PM än jag har invites, så dom är slut även för den här gången. Hoppas på att fler anländer inom snar framtid!

Senast redigerat 2007-05-01 16:54
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-29 15:47
Ursprungligen av boris91:

Kollar också på Total Recall! Visste inte att Joost stödjer Apple Remote, är det verkligen så?

Jepp den stöder finfint, en väldigt trevlig överaskning, för det står lixom ingenstans att den gör det

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-29 23:49
Ursprungligen av djablo:

Jepp den stöder finfint, en väldigt trevlig överaskning, för det står lixom ingenstans att den gör det

Hehe, awesome!

Nu var mina invites slut. Skulle jag få fler så återkommer jag och delar ut även dessa.

  • Oregistrerad
  • 2007-04-29 07:05

Jag har några invites liggande, hör av er.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-29 14:55

Hej igen. Ni som skickat PM men INTE fått invites, skicka PM med e-mailadress igen.

Min dator buggade nämligen ur så jag vet inte om jag har skickat invites till alla. Tack.

EDIT: Påpekar även här att jag inte har några invites kvar längre.

Senast redigerat 2007-05-01 16:55
Bevaka tråden