Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Testar igen. Ber om ursäkt för alla mina inlägg.. Det går bra att ta bort dem om någon vill.. Har nu rensat hela Camino på all info som fanns.. Kunde redigera gamla inlägg, men inte ovan skrivna.. Får se om detta kommer fungera.
Men fan då! För att inte bli lika lurad som alla andra så loggade jag ut konstaterade att inga cookies fanns kvar. Loggade in, kollade min användarprofil och allt såg bra ut. Först då valde jag att posta ett inlägg här. Men vad hjälpte det...
Uppenbarligen, men alla andra inlägg jag skrivit var rätt. Så det var ju lugnt. Det skumma är att jag loggat in vid varje besök sen uppdateringen. Så jag kollade inte ens om det gällde mig.
Testing testing, ja det är okej. Att jag hade fler inlägg än 1699 som detta är kan jag "leva med".
Bra att ni tog tag i det till sist. Kommer dock inte att kunna haka på ut för att tacka IRL.;)
PS. att änrda i ett inlägg via snabbrutan funkar inte längre.....:">
Jag har också märkt det. Jag har för mig att det slutade fungera förut (ändringen sparas, men rutan försvinner inte) och därför slogs hela snabbändringsrutan av, men nu verkar den ha slagits på igen.
Tråden du nu skrivit i handlar om de 100+ konton vi fixade i helgen, du hittar hela listan i första inlägget eller här: http://www.99.se/1268291-post1.html
Jag körde vårt specialscript på ditt användarnamn och får svaret "användarnamnet okänt" vilken kan tyda på att du bytt användarnamn sedan sammanslagningen? Gör en anmälan i tråden jag länkar till nedan så kommer någon titta på det.