- bossep
- Medlem ●
- International user
Vi snackade med Jürgen och Glemme nyss. Dom har cirka 1000 personer framför sig i kön som just nu består av cirka 6500 personer (!).
Klockan är 08.36 där nu och snart dags att gå in i Keynote hallen!
Hur menar du?
Ta bort det här inlägget. Var inte inloggad och då ser man inte fler än "X" antal poster. Nu är jag inloggad och jag har det inställt på 100. Blev fundersam vart de andra sidorna i hela tråden tog vägen haha... Kommer inte orka hålla mig vaken för att se på keynoten...
Jag är en blivande Imac ägare, sålunda inte helt hemma i mac världen ännu så den här frågan kanske låter lite dum för er inbitna veteraner.
Var kan man hitta Live-streamen på apples huvud sida, var där och snokade men såg inget om någon livestream.
Jag är en blivande Imac ägare, sålunda inte helt hemma i mac världen ännu så den här frågan kanske låter lite dum för er inbitna veteraner.
Var kan man hitta Live-streamen på apples huvud sida, var där och snokade men såg inget om någon livestream.
Enkelt svar; finns ingen.
Text-rapportering finns en del, sök i denna tråd bara. Video kommer några timmar efter keynoten.
För att spä på ryktena om iMac ikväll; senaste gången det var så långt spann mellan iMac-uppdateringar som det är nu (senaste var sept. förra året) var innan iMac G5 introducerades 2004. Bara så ni vet
Hoho, detta är så kul! Härligt att det är fler än en julafton per år!
Kommer rapporterna från 99mac (vilka av 99macfolket är på plats??) i denna tråd live, eller var lägger 99mac upp det som presenteras? Och vilken sida, förutom 99mac, rekommenderas mest att följa med på? Det där med 10 sidor känns lite overkill...
Hoho, detta är så kul! Härligt att det är fler än en julafton per år!
Kommer rapporterna från 99mac (vilka av 99macfolket är på plats??) i denna tråd live, eller var lägger 99mac upp det som presenteras? Och vilken sida, förutom 99mac, rekommenderas mest att följa med på? Det där med 10 sidor känns lite overkill...
Jag gillar:
http://www.engadget.com/2007/06/11/steve-jobs-live-from-wwdc-2007/
och
Nej, titta två inlägg upp. För att vara övertydlig så citerar jag även inlägget av Leftrustle nedan.
Enkelt svar; finns ingen.
Text-rapportering finns en del, sök i denna tråd bara. Video kommer några timmar efter keynoten.
Kom igen, nu höjer vi stämningen! Blir detta den officiella kommentar-till-det-som-presenteras-tråden, eller blir det en ny? Kommer vi få liverapporting i denna tråd? Jag hoppas innerligt på en ny iMac, vore så smaskens!
Kom igen, nu höjer vi stämningen! Blir detta den officiella kommentar-till-det-som-presenteras-tråden, eller blir det en ny? Kommer vi få liverapporting i denna tråd? Jag hoppas innerligt på en ny iMac, vore så smaskens!
Glemme, Ian Vännman, Jürgen Buchmann och Tycho Sjögren finns inne på keynote men jag är osäker om det finns nät. Dom rapporterade från kön att det var cirka 1000 personer före dom och 5500 personer bakom i kön
Denna tråd gäller fram tills dess att expot är avslutat. Vi kommer starta nya trådar i takt med att saker lanseras - en tråd per ämne.
någon som startat klassiska nioniomac på ichat än? om inte startas den av mig nu..
Nu är jag där också
Starta ichat och välj "Gå till chatt" under Arkivmenyn. Skriv "nioniomac" så kommer du till vår iChat!
Jag me!
MacRumors har samlat alla rykten på ett ställe:
http://www.macrumors.com/2007/06/10/worldwide-developers-conference-2007-rumor-roundup/
Om inte det presenteras en ny iMac ikväll är det nog för att Steve har så mkt annat att tala med på denna utvecklar-mässa. och jag skulle tro att vi i s f får se en ny iMac /uppdaterad den närmsta veckan.
"Om inte det presenteras en ny iMac ikväll är det nog för att Steve har så mkt annat att tala med på denna utvecklar-mässa. och jag skulle tro att vi i s f får se en ny iMac /uppdaterad den närmsta veckan."
Då blir det nog köp snart om jag inte skall vänta på att de släpper leopard...
Finns en rolig tråd här nu!
http://www.99.se/macnyheter/218627-live-rapportering-fran-wwdc.html
Sökningar är nu avstängt i väntan på att WWDC blir klart. Räknar med att slå på det igen vid 22.00.
Vem f-n sitter o söker nu??!