- Dippaz
- Medlem ●
- Jönköping
daniel.hedin, vad har du för ikon paket? tänkte på de som är längst upp till höger.
Blend heter det trevliga paketet.
Du hittar det här: http://interfacelift.com/icons-mac/details.php?id=1943
Kör med Leopard bakgrunden förtillfället
Vilken IRC klient kör du med? Fast det kanske är terminalen?
Jepp det är GeekTool, använder Linus iTunes skript. Finns att hämta här.
http://linus.homeunix.com/GeekTool/
Vilken IRC klient kör du med? Fast det kanske är terminalen?
Precis som Toett säger är det irssi som ligger i screen på servern.
Nice!
Tema på ditt irssi?
Har gjort det själv, med defaulttemat som utgångspunkt. Feel free to use it!
Har gjort det själv, med defaulttemat som utgångspunkt. Feel free to use it!
Man tackar. ^^
Tack. Ska ta och kolla in det.
Nu är jag ju förstås inte säker på om någon kan komma åt denna bild men det borde inte vara några problem, den ligger på Flickr. Det är det allra senaste taget för bara någon minut sedan. Skrivbordsbilden är en dump från iTunes Visualisern Magnetosphere - passar prima tycker jag.
Jo o förstås lite ytterligare info kanske vore på sin plats. Jag kör Shapeshifter med temat Qure. I menyraden syns diverse mätare från Menumeeters och utmed vänster kant ligger några DragThing dockar/or.
Nu är jag ju förstås inte säker på om någon kan komma åt denna bild men det borde inte vara några problem, den ligger på Flickr. Det är det allra senaste taget för bara någon minut sedan. Skrivbordsbilden är en dump från iTunes Visualisern Magnetosphere - passar prima tycker jag.
Jo o förstås lite ytterligare info kanske vore på sin plats. Jag kör Shapeshifter med temat Qure. I menyraden syns diverse mätare från Menumeeters och utmed vänster kant ligger några DragThing dockar/or.
Nog borde det väll endå gå att klämma in någon räknare eller ikon till i menyfältet?
Nog borde det väll endå gå att klämma in någon räknare eller ikon till i menyfältet?
Work in progress
DET var en jäkligt snygg bakgrundsbild! Har du en länk till den?
Lite OT, hur får man så inloggningsrutan är sådär?
Ett användarnamn som visas med bild och endast en inmatningsruta, och det för lösen.
"List of users" är den som du skall välja.