- slass
- Medlem ●
Här kommer en bild på min skit me! för er som tänker different...
http://img162.imageshack.us/img162/5427/272222hh0.png
Var har du hittat ikonen för "Saker"?
J.
Du gillar grönt, iallafall?
Var ska jag söka på David Lanham? Google? 99.se?
Du får gärna utveckla var, och om du nu till och med vet var man kan få tag på dessa skrivbordsbilder kanske du till och med har en länk och dela med dig.
Du får gärna utveckla var, och om du nu till och med vet var man kan få tag på dessa skrivbordsbilder kanske du till och med har en länk och dela med dig.
Alla känner väl till David Lanham!?
Inte jag...
Ja, om du lägger ner spydigheten och frågar på ett artigt sätt.
Ja, om du lägger ner spydigheten och frågar på ett artigt sätt.
Frågan är om en 16 åring ens vet vad spydighet är?
Du skrev:
Sök på David Lanham.
Varpå jag frågade var jag skulle söka efter David Lanham samt att du kunde komma med länkar till var jag kunde finna skrivbordsbilder av David Lanham. Ser inga spydigheter med det. Jag ville att du skulle utveckla ditt svar, eftersom långt ifrån alla känner till David Lanham.
Jädrar vilken lång kontaktlista
Ni känner kanske inte igen honom till namnet, men har ni följt den här tråden så har ni både sett och säkert själva använt hans fantastiska ikoner!
Ni känner kanske inte igen honom till namnet, men har ni följt den här tråden så har ni både sett och säkert själva använt hans fantastiska ikoner!
Åfan. Ja, jag vet vem det är.
Stiligt.
här är mitt som det ser ut i afton(dans):
http://www.martinwijk.net/bilder/dump1.png
hoppas nu inte bilden blir jättestor...
Det är väl inte Leopard jag ser? Blev lite fundersam då docken är Tiger. Men samtidigt så har du ju en FW-disk som heter Leopard. Antar dock att du bara har ett Leopard-tema till Tiger. Stämmer det? Om så är fallet, vad heter det? Kanske värt att vänja sig vid transparensen redan nu. Kanske.