Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips: Flyg gratis till Apple Expo i Paris

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av martin wijk:

är det bara jag som får upp skatter och grejjer??
försöker boka en 1:-resa till london fram och tillbaka för 2 pers, det går på 688 pickadoller, trycker jag fel nånstans??

http://www.99.se/1308528-post20.html

hoppsan. :">

Ursprungligen av martin wijk:

hoppsan. :">

Du är inte ensam, såg inte det heller först.

• Medlem
  • Lund
  • 2007-07-12 23:05

måste bara säga att detta var ett grymt inlägg, har lovat en kompis att besöka henne i london i snart två års tid, utan att komma till skott, idag har jag febrilt ringt runt bland kompisar å fixat å donat, nån timme senare har jag köpt en tur å retur, malmö-stansted för hela 58 kr! mkt nöjd må jag säga!

inte till paris för macexpo då men minst lika värdefullt=)

Hur tusan är det tänkt att man ska navigera på den sajten? Den är ju helt vansinnig! Har aldrig sett något virrigare. Färgerna ger mig migrän..

Ursprungligen av Snabeldrake:

Hur tusan är det tänkt att man ska navigera på den sajten? Den är ju helt vansinnig! Har aldrig sett något virrigare. Färgerna ger mig migrän..

Trots att hemsidan är omöjlig att navigera på, och trots att biljetterna inte kostar någonting, och trots att flygplanen jätteofta är försenade, är Ryanair ett av de mest lösamma flygbolagen i historien. Och ingen fattar hur.

• Medlem
  • International user
  • 2007-07-13 02:36

Ryanair är sällan försenade, tvärtom så kommer planen ofta tidigare fram än enligt tidtabellen.
Om man får betala nån hundring för att ta med en väska är det väl inte mycket att orda om när det ändå är så billigt.
Jag bor i Nyköping och kan cykla till Skavsta om jag vill. Jag har åkt mycket med Ryanair och är väldigt nöjd med att lätt kunna ta mig iväg för en billig peng.
Nya och fräscha plan har dom också.

• Medlem
  • International user
  • 2007-07-13 02:39
Ursprungligen av Konrad:

Ryanair är sällan försenade, tvärtom så kommer planen ofta tidigare fram än enligt tidtabellen.
Om man får betala nån hundring för att ta med en väska är det väl inte mycket att orda om när det ändå är så billigt.
Jag bor i Nyköping och kan cykla till Skavsta om jag vill. Jag har åkt mycket med Ryanair och är väldigt nöjd med att lätt kunna ta mig iväg för en billig peng.
Nya och fräscha plan har dom också.

Jag med
Var bor du?

• Medlem
  • International user
  • 2007-07-13 02:42
Ursprungligen av Alex Lindquist:

Jag med
Var bor du?

På landet 4-5 kilometer från Skavsta, men jag hör aldrig nåt av planen hemma.
I våras cyklade jag till Skavsta och flög till Barcelona för 398 kronor inkl. avgifter och skatter. Tur och retur, den ena vägen kostade 1 spänn den andra 19 spänn. Bara handbagage dock.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-13 02:59

jag får tacka och bocka för att den här tråden kom upp. jag har idag bokat två resor, fyra pers till berlin och två pers till riga. 12 kronor gick det lös på. inget expo för min del alltså, även om jag delvis använder mac så är det egentligen 99musik som är min grej...

apropå bagagedebatten så tillåter ju lågprisbolagen som tar betalt för bagage (även t ex sterling gör så) 10 kg handbagage, vilket ofta duger fint. men de slipper bagagehanteringen på flygplatsen.

• Medlem
  • Gnesta
  • 2007-07-13 08:00

Ryan landar oftast på eller tidigare än tidtabell. Blir det problem kan det dock bli mycket strul och lång väntan.

Fyra timmar på Glasgow Prestwick var inte skoj en lördagskväll.

Men det är ju cheapo Förväntar mig mycket bildrepotage från expot!

Slutsålt?

Hade dom ett sista datum för bokningen?
hittar inget på deras hemsida längre

Ursprungligen av pontuskrusing:

Hade dom ett sista datum för bokningen?
hittar inget på deras hemsida längre

Det var bara under två dagar, från första inlägget i tråden:

Ursprungligen av Martin Belak:

Biljetterna är bokningsbara idag och i morgon

• Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-13 14:12