Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny tråd: Ansökan om nytt användarnamn för imported_ användare

Tråden skapades och har fått 139 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av davidb79:

Byt mitt användarnamn till davidb79, det var ledigt i sökfunktionen

Det var inte ledigt - men den användaren har inte loggat in på 2 år så han raderades. Nu heter du davidb79. Välkommen!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-29 12:52

ja. åhå. skulle gärna se mitt namn utbytt också

Ursprungligen av Victor:

ja. åhå. skulle gärna se mitt namn utbytt också

Välkommen Victor!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-08-29 12:53

Hej hej, vill gärna heta bara pussy som jag gjorde innan på 99musik, om möjligt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-08-29 12:55

ser nu att jag ju heter bara "pussy" här, men fick mejl om att jag hade konstigt anvnamn och skulle gå in här för att byta?

Ursprungligen av pussy:

ser nu att jag ju heter bara "pussy" här, men fick mejl om att jag hade konstigt anvnamn och skulle gå in här för att byta?

Lång historia: Jag valde ut alla som fått "imported_" i systemet och mailade. Upptäckte efteråt att några som tidigare haft "imported_" men fått sina konton fixade redan i våras hade råkat få mailet också.

Med andra ord: Rocka på och strunta i mailet om du inte har "imported_" före ditt användarnamn

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-29 13:02

Vänligen byt mitt namn till Parre istället för imported_Parre även om det låter ganska koolt med Imported

Ursprungligen av Parre:

Vänligen byt mitt namn till Parre istället för imported_Parre även om det låter ganska koolt med Imported

Välkommen Parre

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-29 13:05

Du kan väl byta mitt gamla till "karl" ...och jag tror inte det föreligger någon risk för förväxling då jag håller mig mest på "egen musik" avdelningen....

Ursprungligen av karlow:

Du kan väl byta mitt gamla till "karl" ...och jag tror inte det föreligger någon risk för förväxling då jag håller mig mest på "egen musik" avdelningen....

Namnet är tyvärr upptaget i systemet.

Ni får gärna bytt mitt namn till Olle Olsson

Ursprungligen av olleolsson:

Ni får gärna bytt mitt namn till Olle Olsson

Välkommen Olle Olsson!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-29 14:23

byt ut mej mot jensa

tack

Ursprungligen av imported_schmuck:

byt ut mej mot jensa

tack

Välkommen Jensa

Byt mitt namn till THORVALD

Ursprungligen av Thorvald:

Byt mitt namn till THORVALD

Välkommen Thorvald!

Åh jag drömmer om glansdagarna då jag hette bara 'petern' och inte kände mej så "imported". Går det att fixa?
Annars tar jag gärna "important_petern". Undvik i möjligaste mån "impotent_petern" tack.

Ursprungligen av Important_PeterN:

Åh jag drömmer om glansdagarna då jag hette bara 'petern' och inte kände mej så "imported". Går det att fixa?
Annars tar jag gärna "important_petern". Undvik i möjligaste mån "impotent_petern" tack.

Tyvärr har vi en aktiv PeterN redan! Välkommen Important_PeterN

  • Medlem
  • 2007-08-30 07:25

Byt mitt namn till charl.

  • Medlem
  • 2007-10-08 21:38
Ursprungligen av charl:

Byt mitt namn till charl.

Fixat.

  • Oregistrerad
  • 2007-08-30 14:54

Nytt Nick

Jag blir gärna av med imported. Enbart Fredda funkar bra för mig:)

Tackar // Fredda

  • Medlem
  • 2007-10-08 21:28
Ursprungligen av imported_Fredda:

Jag blir gärna av med imported. Enbart Fredda funkar bra för mig:)

Tackar // Fredda

Fredda är upptaget.

Namnbyte

Jag vill hellre heta Nisse Persson

  • Medlem
  • Borlänge
  • 2007-08-29 16:05

Gjorde en sökning på "dempa" nu och fick bara fram en "dempan". Så byt gärna mitt nuvarande username "imported_dempa" till "dempa".

Tack på förhand!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-08-29 22:49
Ursprungligen av imported_dempa:

Gjorde en sökning på "dempa" nu och fick bara fram en "dempan". Så byt gärna mitt nuvarande username "imported_dempa" till "dempa".

Tack på förhand!

Tyvärr redan upptaget.

  • Medlem
  • Borlänge
  • 2007-08-29 22:58
Ursprungligen av Sidde:

Tyvärr redan upptaget.

Har ni nån annan medlemssökningen än den ni refererar till i tråden?
http://www.99.se/memberlist.php?do=search

Där hittar då inte jag nån "dempa" iaf? Eller gör jag fel? Ber om ursäkt isåfall.

EDIT: Hmm, kollade lite gamla mail. Jag är ganska säker på att jag hade "dempa" på både 99mac och 99musik innan sammanslagningen. Har jag krockat med mig själv?

Senast redigerat 2007-08-29 23:31
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-08-30 09:19
Ursprungligen av imported_dempa:

Har ni nån annan medlemssökningen än den ni refererar till i tråden?
http://www.99.se/memberlist.php?do=search

Där hittar då inte jag nån "dempa" iaf? Eller gör jag fel? Ber om ursäkt isåfall.

EDIT: Hmm, kollade lite gamla mail. Jag är ganska säker på att jag hade "dempa" på både 99mac och 99musik innan sammanslagningen. Har jag krockat med mig själv?

Det är en annan Dennis som har din användare... Vi kan söka genom en helt annan väg, en administrationspanel.

Men det kan annars verifiera genom att gå in på din egen medlemsprofil och byta ut ditt nick mot vilken du vill kolla upp. Tex http://www.99.se/medlemsprofil/sidde/ där kan du byta ut sidde mot nicket du behagar att kolla upp.

  • Medlem
  • Borlänge
  • 2007-08-30 09:55
Ursprungligen av Sidde:

Det är en annan Dennis som har din användare... Vi kan söka genom en helt annan väg, en administrationspanel.

Men det kan annars verifiera genom att gå in på din egen medlemsprofil och byta ut ditt nick mot vilken du vill kolla upp. Tex http://www.99.se/medlemsprofil/sidde/ där kan du byta ut sidde mot nicket du behagar att kolla upp.

Jag antar att ni inte är intresserade av att diskutera vem som är mest aktiv osv (särskilt inte när jag själv inte hör de mest aktiva på detta forum).

Jag som har så svårt för att komma på alternativa usernames... Hmmm... I brist på annat - kan jag få "i5dempa"?

Ursprungligen av Dempa:

Har ni nån annan medlemssökningen än den ni refererar till i tråden?
http://www.99.se/memberlist.php?do=search

Där hittar då inte jag nån "dempa" iaf? Eller gör jag fel? Ber om ursäkt isåfall.

Jag har ändrat på sökningen nu - den uteslöt medlemmar med färre än 5 inlägg tidigare

Jag fixade så att du heter Dempa nu - trollerier O:-)

  • Medlem
  • Borlänge
  • 2007-08-30 12:53
Ursprungligen av Björnström:

Jag har ändrat på sökningen nu - den uteslöt medlemmar med färre än 5 inlägg tidigare

Jag fixade så att du heter Dempa nu - trollerier O:-)

Woohoo! Tack!

Bevaka tråden