Nu har det hänt igen!
Det har hänt mig en gång förut, för länge sedan, men då brydde jag mig inte om att fråga om problemet. Men nu är jag nästan ledsen.
Jag gick och lyssnade och använde min ipod som vanligt idag. När jag kom hem så tänkte jag lägga in lite nya låtar. Jag kopplar in ipoden som vanligt, men i iTunes kommer det då upp en ruta där det står något i stil med att iTunes inte kan läsa ipoden och att jag bör göra en fabriks-återställning.
På själva ipoden är alla spellistor borta och när man surfar runt i Artists/Albums/Genres är det lika tomt där med, trots att själva filerna ligger kvar. Mina foton ligger dock kvar och är öppningsbara. När jag tittar på "Settings/About" så står det att jag har 1GB ledigt(och alltså använder en stor del, vilket också stämmer) men att jag har 0 songs. Oskön paradox
Detta är oerhört irriterande då jag inte har min musik i iTunes-biblioteket utan har lagt in ALLA låtar manuellt och sedan rensat ut dåliga låtar, nu är allt detta arbete nollställt och även om jag lägger in allt igen, så kommer alla de låtar jag rensat bort under ett års tid att återigen ligga där!
Vad beror detta på, och vad kan jag göra för att fixa det? Förutom att återställa ipoden och lägga in allting på nytt, låt för låt?