Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mediaevent med iPod onsdag 5 september "The beat goes on."

Tråden skapades och har fått 482 svar. Det senaste inlägget skrevs .

"When we introduced the iPhone in Jan, we said it was the best iPod ever. and iPhone owners agree with us, it's incredible with its multi-touch interface, it is the best iPod ever. People have been asking us when we're going to bring this technology to the iPod. The answer is we're going to do it today. And this is what the product looks like." It's a friggin iPhone!

It's called the iPod Touch.

.Mac är nere för mig...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-05 19:37

Jäklar va snyggt alltså... nu blire dilemma... köpa nu (om den nu kommer hit direkt) eller vänta på iphone :/

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-05 19:39
Ursprungligen av jonmannen:

Jäklar va snyggt alltså... nu blire dilemma... köpa nu (om den nu kommer hit direkt) eller vänta på iphone :/

För mig är det klart... eftersom jobbet står för min mobil, så blir det nog en touch-iPod... om nu priset inte blir förbannat högt.

Ursprungligen av Timber:

För mig är det klart... eftersom jobbet står för min mobil, så blir det nog en touch-iPod... om nu priset inte blir förbannat högt.

för mig med.
jag väntar helt klart på iPhonen.
priserna ligger så nära varandra att jag hellre köper iPhone och får samma saker som utan för typ nån tusenlapp mer...
tyckte det var för dyrt för det lilla utrymmet...

snälla hoppas nu den har mail och safari

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-05 19:41

Web browsing! Safari is included. "Apple is going to make WiFi work where others have failed."

Built-in WiFi. 802.11b/g. AW SNAP! Web browsing! Safari is included. "Apple is going to make WiFi work where others have failed." Probably right, Stevie. Nicholas: "The iPhone without the awful phone part. Great."

en tanke slog mig nyss.. kom ihåg typ för ett år sen (vet inte säkert) då coverflow bara var ett tredjepartsprogram? Vem utecklade det? Rik snubbe nu förmodligen

En iPhone utan Phone, alltså.

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2007-09-05 19:43

YES !

Nu blir det en ny MacBook, en ny Imac och en ny Ipod-Touch ! ! ! !
så fort nya katten kommi, ska ha ALLT . .

Ursprungligen av Mattias A:

En iPhone utan Phone, alltså.

Japp, precis som jag röstade på!

  • Medlem
  • Örebro
  • 2007-09-05 19:43

Mycket vacker. Nu är ju frågan vad kalaset kommer att gå på.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2007-09-05 19:46

Pris

"The 80GB model has 25 hours music, 5 hours video. The 160GB has 40 hours music, 7 hours video.
Price: 80GB for $249, 160GB for $349. Ships today, with the new enhanced UI (Same as the Nanos)."

Haha!: "all those dopes who bought an iphone just because of the ipod part must feel dumb now"

Grymt!!!

Det är helt klart rätt väg för Apple att gå. Ipoden kommer ge mersmak och få fler att köpa en iPhone.

Pris?

Kostar den under 2995 slår jag till direkt!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-05 19:47
Ursprungligen av mmmikael:

Kostar den under 2995 slår jag till direkt!

samma här... gissar på typ 3995

enligt mig skriker den verkligen vill-ha!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-05 19:48

Hoppas att den är anpassad för resten av världen med bl.a. svenska tangentbord...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-05 19:48

Hoppas också den kommer ligga under 3k, ohh vill ha!

2995 för 8gb
3995 för 16gb

8GB for $299 and 16GB for $399

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-05 19:49

Bara attt slå till, fan vad härligt!

ja stöd för svenska + mail krävs nästan om jag ska slå till redan ikväll

leverans inom ett par veckor, lite trist men inte helt oväntat

  • Medlem
  • Örebro
  • 2007-09-05 19:50

Det verkar ju underligt om den nu saknar Mail-klient?

one more thing..

Jag måste säga att jag är mycket positivt överraskad över priserna! Jag räknade med 50-100 dollar mer och att folk skulle klaga, men detta är riktigt bra priser!!

Bevaka tråden