Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mediaevent med iPod onsdag 5 september "The beat goes on."

Tråden skapades och har fått 482 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-09-05 18:41

Jo, jag vet. Man hinner inte redigera för alltid kommer det någon och pekar ut alla missar man gjort. Men vad ska jag göra, det sitter ju faktiskt en Dell-logga på mitt tangentbord.. somebody killed a baby seal.

Jag är verkligen nyfiken

Ja, nu kan vi börja med en annan sak också: Alla skriver utan att läsa föregående inlägg, så vi får massor av dublettinlägg

Ja!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-09-05 18:44

Ska vi sluta läsa alla föregående inlägg och få massor av dublettinlägg på det sättet? :D:D

Precis! Och någon som sitter och skriver in precis samma sak som alla andra just läst på Engadget!

Ursprungligen av Capeman:

Precis! Och någon som sitter och skriver in precis samma sak som alla andra just läst på Engadget!

Ja, utan att ange källa!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-09-05 18:49
Ursprungligen av Capeman:

Precis! Och någon som sitter och skriver in precis samma sak som alla andra just läst på Engadget!

9:32 - We're upstairs, the press is gathering. All the usual suspects are here; Mossberg just cruised up. This event space seats thousands, so we're a little surprised Steve's doing an event here for just a few hundred journalists. We're expecting a lot of empty seats... or a Cirque du Soleil performance on the open floor.

Källa: Ingen Källa (heheheh)

Ursprungligen av boris91:

9:32 - We're upstairs, the press is gathering. All the usual suspects are here; Mossberg just cruised up. This event space seats thousands, so we're a little surprised Steve's doing an event here for just a few hundred journalists. We're expecting a lot of empty seats... or a Cirque du Soleil performance on the open floor.

Herregud!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-09-05 18:57
Ursprungligen av Capeman:

Herregud!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-09-05 18:52

Leftrustle: Om man har sett Borat, ja då förstår man...

Och som vanligt är det inga förväntningar överhuvudtaget i detta forum så här tre minuter innan

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-09-05 19:00

Sådär, då tackar jag för mig. Ska köra spoiler-free ikväll.. läsa en bok så länge kanske?

nu drar det igång

Enligt Ars technica blev alla tillsagda att stänga av sina elektriska prylar. Yeah right...

Ursprungligen av johan_fbg:

Enligt Ars technica blev alla tillsagda att stänga av sina elektriska prylar. Yeah right...

"Well, this isn't an airplane, and if they think we're NOT going to liveblog this, they've got another thing coming. But yeah, we'll def switch off our ringers."

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-09-05 19:03

Mobilerna kan man ju iaf stänga av, Steve blev ju knappast glad förra gången då det ringde...

Live updates start here:

-Jobs is on stage
-Today we get to talk about music. Let's start with iTunes
-iTunes is pretty amazing, we have distributed over 600 million copies of iTunes
-#1 in 21 countries
-6 million songs in every single store
-Sold 95 million TV shows to date, over 125,000 podcasts

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-05 19:09
Ursprungligen av Adrian B:

Live updates start here:
-iTunes is pretty amazing, we have distributed over 600 million copies of iTunes

Undrar hur de räknar där? Räknar de varje uppdatering eller sitter det 600 miljoner människor med iTunes där ute. Konstigt sätt att räkna men det är väl svårt att säga exakt hur många kopior som används antar jag.

Ringtones, wiiie... brys ju itne så många utanför US just nu

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-05 19:07

Jo, för oss som har tillgång till en Iphone.

Ursprungligen av Gelan:

Jo, för oss som har tillgång till en Iphone.

Men en klar minirotet än så länge aja får se vad det bjuds mer på.

Ursprungligen av Gelan:

Jo, för oss som har tillgång till en Iphone.

Jag skulle nog välja iToner istället.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-05 19:14
Ursprungligen av Adrian B:

Jag skulle nog välja iToner istället.

aaa, tack.

Ganska saftigt pris dock, 99 cent för att köpa låten och sen lika mycket för att göra den till en ringsignal...

Steve makes a joke: Give Peace a Chance is for when NBC calls. Ho! Thy wit is sharp. The Apple fanbase eats it up.

"Uh oh, he's playing the Beatles... Give Peace a Chance... "That's when NBC calls." Uproarious laughter."

Ti-hi...

Fan ta dig Adrian!

Nya shuffle!

Ni som känner för det - gå in på nioniomac i iChat

Bevaka tråden