Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone-rykten från Telenor/Vodafone-försäljare

Tråden skapades och har fått 155 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2007-09-26 12:59
Ursprungligen av Patric08:

telenor får iphone. det vet jag. jag har jobbat en del inom telenor och vet detta. om nån tvekar kan man fråga sig varför det helt plötsligt har dykt upp försäljning av mac och ipod i telenorbutikerna.

Telenors marknadschef har sagt till mig personligen att försäljningen av Appleprodukter inte har något med iPhone att göra.

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2007-09-20 16:55

Jag har en kompis som arbetar som säljare på Telenor, och hans gissning var att de tar hem iPhonen. Dock ansåg han att Telia var en stark kandidat då de trots allt har bäst täckning nationellt sett, och de har dessutom EDGE som sagt. Inget nytt, men ändå..

Ursprungligen av koze:

Jag har en kompis som arbetar som säljare på Telenor, och hans gissning var att de tar hem iPhonen. Dock ansåg han att Telia var en stark kandidat då de trots allt har bäst täckning nationellt sett, och de har dessutom EDGE som sagt. Inget nytt, men ändå..

Som jag skrivit tidigare så gissar jag starkt på att Telenor eller Telia kommer få den, men jag tror Apple vill gå på operatören som är störst, eftersom dom vill sälja så många iPhones som möjligt.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-09-20 17:08
Ursprungligen av wunderbaren:

Som jag skrivit tidigare så gissar jag starkt på att Telenor eller Telia kommer få den, men jag tror Apple vill gå på operatören som är störst, eftersom dom vill sälja så många iPhones som möjligt.

Ja, eller den operatör som kan tillhandahålla dom tjänster som Appel kräver till ett ok pris. Detta behöver nödvändigtvis inte vara Felia..

Ursprungligen av heinz_p: