Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Omsorgen om detaljer hos Apple är kul. Här är ett kort (och lite halvsunkigt) videoklipp jag just tog av hur det ser ut när man raderar mejl i Mail i iPhone: radera-mejl-mail-iphone.mp4
He he, jag skulle gärna glänsa med den, men här på 99mac verkar det ju numera gå tretton iPhone-ägare på dussinet, så jag känner mig inte lika speciell som första gången.
Spam-filtret i vanliga mail.app filtrerar väl inte på servernivå?
För i så fall skulle väl den spam som är bortfiltrerad på vanliga Macen vara bortfiltrerad i luren också, det ju samma ISP.
Spam-filtret i vanliga mail.app filtrerar väl inte på servernivå?
För i så fall skulle väl den spam som är bortfiltrerad på vanliga Macen vara bortfiltrerad i luren också, det ju samma ISP.
Har man eget domännamn rekommenderar jag varmt att köra Gmail som spamfilter, jag har kört det sedan en tid tillbaka och det fungerar rätt bra (se tråden för lite mer kommentarer).
Omsorgen om detaljer hos Apple är kul. Här är ett kort (och lite halvsunkigt) videoklipp jag just tog av hur det ser ut när man raderar mejl i Mail i iPhone: radera-mejl-mail-iphone.mp4