Bara lite saker jag märkt:
*Mina bokmärken "låste" sig tidigare idag pga. okänt fel. Dvs. då jag försökte klicka på ett bokmärke markerades det men öppnades inte. En omstart av touchen gjorde att det fungerade igen. Var lite frustrerande först då jag försökte ett antal gånger med att klicka :).
*Sidorna tar självklart ett tag att ladda men upplevelsen är mycket härlig. (webbsurfning)
*Baksidan flottas lätt men det var en sak jag redan visste, dock repades den mycket lättare än jag tidigare trott.
*Den tar ett tag att slå på om man stänger av den. Men väntar man på nå gott så....
*Musiken har stannat ett antal gånger under tiden jag webbsurfat för att sedan börja om på första spåret igen. Troligen har det krashat pga. någonting.
*Safari har krashat ett antal gånger men inget större bekymmer. Sidorna finns fortfarande kvar men behöver laddas om (dom är blanka).
*Lite irriterad över att man inte kan ta bort spår "on-the-go" för det har jag ofta haft behov av.
*On-the-go spellistan är också irriterande då jag inte hittat någon bra "sökfunktion", kanske har missat det men jag har fått sitta och leta från början av A till slutet (finns ingen lista till höger med bokstäver då man är i "redigera on-the-go spellista".
*En gång visades det att en sång spelades men det var INTE den som spelades. 100% säker...
*Mina album-covers försvinner ibland ut i tomma intet och ersätts med en "not" istället. Dom kommer tillbaka senare men inte under tiden låten spelas.