Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone-rykten från Telenor/Vodafone-försäljare

Tråden skapades och har fått 155 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-05-01 23:21

Musikdelen i min iTunes är väl nu på 120GB, minst. MBA:n med SSD har jag bara "the bare necessities" på Alltså ingen musik, det är ju därför man har en iPod, eller hur?

Min MBA får också klara sig utan musik - har dock traditionell hårddisk

När iPhone väl kommer till Sverige, 2G eller 3G, så kommer den ändå att vara för dyr. Så fort 3G-modellen släpps köper jag den i USA, hackar den och kör Tele2s 3G.

För det borde väl fungera lika bra att hack och köra 3G som det gör i dagsläget med Telia/EDGE?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-02 22:44

Saken är att Apple kan ändra sin marknadsmodell den här gången. Man har ju märkt hur stor "läckagen" av iPhones till utlandet blivit, och man kan lika gärna komma att kräva en påskrivning av kontrakt vid köp i USA.

Ja, det borde fungera lika bra annars.

3 får iPhonen (enligt dom själva)

Tjabba!
Ringde precis kundservice hos 3 för att avsluta mitt abonemang.
När jag berättade att problemet egentligen ligger i att jag behöver ett GSM-kort till min iPhone sa tjejen:

- Men nästa år när vi får iPhonen kommer det inte vara något problem.
Då kan du använda ditt kort i telefonen...

Förvånad som jag blev frågade jag:

- Så det är ni som kommer få telefonen hos er?
- Ja.
- Är det säkert?
- Ja.
- Okej, när kommer den?
- Dom kommer börja tillverka telefonen med 3G tidigt nästa år, så det blir efter det.

Vad ska man tro?
Jag själv kan tycka att det är lite lustigt, eftersom 3 inte alls är lika stora som de andra operatörerna. O' andra sidan är dom ju rätt feta inom just 3G.

Vad tycker/tror du?

Måste vara omöjligt.
Telia har den största marknaden. Har svårt att tro dom gör ett kontrakt med dom som är minst på marknaden.

Bevaka tråden