Goddag, jag har en iphone som jag e extremt nöjd över, ja använder 1.1.1 och allt funkar frid å fröjd efter att ja köpt den hos ifun.se
men så skulle ja självklart byta operatörslogo, å då dum som ja är så skulle man ladda ner en patchad "springboard", men ja råkar ju lägga in SpringBoard till 1.0.2 å min iphone fryste till vid Apple logan, så den ville inte starta upp.. efter mycket försök på internet så kom ja fram till en lösning... Återställning.. men då fick ja självklart låsa upp den också.. eller aka Jailbreak. men de gick snabbt med ett program å då vart man glad igen,
men nu till problemet : efter ja har återställt å allt så installerade jag de programen ja hade innan, SummerBoard med ett tema, och det känns som att telefonen hakkar lite granna, inte direkt "flyger" fram via menyerna..
kan iphonen bli "seg" pga återställning eller är de nått speciellt som ja kan göra för att få den att "flyga" snabbare?
har läst om att mycke program kan göra den seg, men ja har ju inte nått program på den, å med summerboard så hakkar den lite fast den inte gjorde de förut..
någon som vet nått som ja inte vet? snälla hjälp