Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 1.1.1 i kartong? Så här gör du!

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Fan jag skriver ju lika jobbiga inlägg som de jag stör mig på ibland...när folk hoppar in utan å ha läst å bara frågar...

Så går det! min email är denniswall (a) gmail ifall ni kan skicka firmwaren...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-11-07 13:26

En lite fråga.
Skall jag ha mitt Tele2 simkort i från början av hela processen?

Vad tror ni, är det fortfarande 1.1.1. om man köper en lur i usa nästa vecka, eller hinner dom uppgraderas till 1.1.2 ?

Går det överhuvudtaget att köpa en iphone kontant nu, eller har dom ändrat så man måste skriva kontrakt och sånt i affären ? tyckte jag läste något sånt förut.

Snälla, sök lite först...

Ursprungligen av Jonaas:

Vad tror ni, är det fortfarande 1.1.1. om man köper en lur i usa nästa vecka, eller hinner dom uppgraderas till 1.1.2 ?

Tråd: När tror ni iPhone 1.1.2 kommer ut i affärerna?

Ursprungligen av Jonaas:

Går det överhuvudtaget att köpa en iphone kontant nu, eller har dom ändrat så man måste skriva kontrakt och sånt i affären ? tyckte jag läste något sånt förut.

Tråd: Tråden för USA-import av iPhones (kolla mot slutet av tråden)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-11-07 17:38

När jag är i independence och väljer "Enter DFU mode" under fliken Firmware" så frågar den vart jag packat upp firmware som jag laddat från Apple, men jag kan inte välja något då filen är gråmarkerad. Vad gör jag för fel där?
filen heter"iPhone1,1_1.0.2_1C28_Restore.ipsw"

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-11-07 18:51

Glöm mina frågor. Jag körde med ifuns upplåsning med AppSapp istället. Snabbt & enkelt. Jag är väldigt lycklig nu!!

Bevaka tråden