Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Så här ligger det till! Man får köpa max 2 iPhones per person! Men har du någon kompis med bra kontakter, då är det bara att köra på! En annan sak är att dom inte tar kontanter längre! Så kort är det enda som gäller!
Ang. att föra ut mobiler! Så för man föra ut hur många som helst i princip, enda som jag vet kan hända är att man får betala moms på varje mobil! Och momsen där ligger på ungefär 20-25%!
Ang. att föra ut mobiler! Så för man föra ut hur många som helst i princip, enda som jag vet kan hända är att man får betala moms på varje mobil! Och momsen där ligger på ungefär 20-25%!
Moms betalar du vid köpet, amerikansk "moms", sales tax, på ca 7%. Sen ska du egentligen betala tull + moms i införsellandet, dvs sverige. Sannolikheten att du ska bli stoppad i den svenska tullen är dock minimal.
inte dom hårdaste kontrollerna precis. Man kan välja mellan av svänga av vänster där det står "something to declare" sedan finns det "nothing to declare".
Men dom brukar göra stickprov, jag landade vid 7:30 och då satt det ingen där, men vid 08:00 hade dom öppnat, det här var en lördag.