Stod lite intressant om det här på hackint0sh tydligen någon som gjort ett program för att logga in på Marquette University
Inte en helt perfekt lösning men det verkar vara det enklaste som finns tillgängligt för tillfället, borde komma någon smidigare lösning snart men så länge fungerar det ju..
Var lite fräck och gjorde om programmet från thebetaplace till ett LiU logon program som loggar in en på netlogon när man öppnar det. Måste ändra till sitt eget användarnamn och lösen i connect.sh för att kunna logga in.
En annan sak som jag inte orkat fixa är att programmet inte accepterar certifikatet för netlogon sidan så man måste först gå in på vilken sida som helst i Safari för att få upp netlogon sidan och acceptera certifikatet men efter det ska det bara vara att köra programmet, jag vet, inte direkt smidigt men man slipper iaf skriva in sitt lösen varje gång. Dessutom tror jag certifikatet gäller i en dag eller så också.
http://85.8.1.220/dump/netlogon_liu.zip
Ska försöka skriva något eget när jag väl fått igång kompilatorn så jag kan göra egna program.