Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jo, men även innan det var helt klart att telefonen är CE-märkt så pratades det om att det är en ren formalitet och en lag som det inte är nån vits att bry sig om i just detta fallet…
Jo, men även innan det var helt klart att telefonen är CE-märkt så pratades det om att det är en ren formalitet och en lag som det inte är nån vits att bry sig om i just detta fallet…
Han säger också att det inte är hans sak att ha nån åsikt om det. Det finns många lagar som jag tycker är rätt fåniga och onödiga att bry sig om…
Jag tycker ju dock inte det låter så kul om nån kommer hit med icke godkänd radioutrustning och fuckar upp folks respiratorer eller sabbar polisradiofrekvenserna.
Han säger också att det inte är hans sak att ha nån åsikt om det. Det finns många lagar som jag tycker är rätt fåniga och onödiga att bry sig om…
Jag tycker ju dock inte det låter så kul om nån kommer hit med icke godkänd radioutrustning och fuckar upp folks respiratorer.
Haha, har du läst artikeln? Den säljs i England och Tyskland, så det är väl klart att den är CE godkänd, 100% säker kan man aldrig vara men Apple skulle väl inte sälja iPhone i Europa som inte är CD godkänd.
Haha, har du läst artikeln? Den säljs i England och Tyskland, så det är väl klart att den är CE godkänd, 100% säker kan man aldrig vara men Apple skulle väl inte sälja iPhone i Europa som inte är CD godkänd.
Jag tror att du missförstår min poäng. Förmodligen är inte iPhone farlig att använda, men det finns mycket som inte får diskuteras här som inte är farligt.
Dessutom vet vi väl inte om den som säljs i england och tyskland är exakt samma som den som säljs i USA?
Jag tror att du missförstår min poäng. Förmodligen är inte iPhone farlig att använda, men det finns mycket som inte får diskuteras här som inte är farligt.
Dessutom vet vi väl inte om den som säljs i england och tyskland är exakt samma som den som säljs i USA?
...just för att det vore orimligt att iPhone inte skulle vara testad och fungera utmärkt och för att sensationalism inte automatiskt är sanning.
Och please, ge upp alla tröttsamma hintar om allt man inte får diskutera, om dubbelmoral och annat. Vi vet var du står i frågan. Det trolliknande fasoner att börja dra upp det överallt i trådar som handlar om andra saker. Det finns speciella trådar för sådant (och ämnet i sig är rätt uttömt också).