Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp, allt verkar vara borta (!?)

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag lyssnade på min ipod senast igår och allt var i sin ordning ...

Idag skulle jag lägga in några nya album och allt gick fint. Men när jag sedan pluggade ut den och skulle lyssna var hela ipoden TOM! dock finns alla låtar & playlists kvar i anapod när jag pluggar in ipoden till datorn. det står used space; 16 170. free space; 10 966. men när jag pluggar ut ipoden är den som sagt tom

jag vet inte vad jag ska göra. finns det någon som kan hjälpa mig? har någon haft samma problem? finns det någon lösning på det? eller ska jag bara acceptera det, ta några djupa andetag och börja lägga in allt på nytt?

tack på förhand.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-03-26 07:52

Om jag inte minns fel så finns det en funktion i Anapod för att reparera iPodens databas, testa att köra den, det kan hjälpa.

var finns den?!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-03-27 08:25

Klippt från Anapods hemsida: http://www.redchairsoftware.com/anapod/support/proassist.php?c=0401

Citat:

Maintenance Utilities

1. How do I recover missing tracks on my iPod?
If you inadvertently run multiple iPod programs at once, they could overwrite each other's changes and cause some tracks to "disappear" from the iPod's browse menus, even though the actual music files are still on the iPod. To recover these missing tracks, right-click on the systray icon and select "Anapod Manager Options". On the iPod options page, click the "Recover Missing Tracks" button.

2. How do I fix mislabeled tracks on my iPod?