- homesick
- Medlem ●
- Helsingborg
Föresten, är det kl 18 eller kl 19 keynoten börjar? Sett båda tiderna i trådar om keynoten.
19.00 enligt keynote.se, och det brukar väl vara 19.
Men det kan ju vara bra att ta plats innan den börjar.
19.00 enligt keynote.se, och det brukar väl vara 19.
Men det kan ju vara bra att ta plats innan den börjar.
Det är kl 9 lokal tid, och det bör bli 18 svensk tid.
Det är kl 9 lokal tid, och det bör bli 18 svensk tid.
Det bör det definitivt! Tack så jättemycket för påpekandet!
Jag har ändrat på sajten (keynote.se alltså) och får ett bra tillfälle att testköra RSS:en.
Jag ska med, och blir isåfall första gången så jag undra ungefär hur det kommer gå till?
fotboll vet jag inte, men hockeyn e på onsdag så det lär inte va nån hockey iaf
När börjar det, hur känner vi igen varandra osv?Var möts vi? Hur länge pågår det när börjar och slutar det? Hur går det till? Blir det sån keynote med bild eller blir det textbaserat eller hur funkar det? Finns det laddaruttag där eller ska man ta med ett extra batteri eller?
Jag slutar inte jobbet förrän 1800 och är inte i malmö före 1830 sen måste jag hem o hämta dator och byta om och eventuellt rasta hunden med så innan 1900 blir ju svårt för mig att hinna?
När börjar det, hur känner vi igen varandra osv?Var möts vi? Hur länge pågår det när börjar och slutar det? Hur går det till? Blir det sån keynote med bild eller blir det textbaserat eller hur funkar det? Finns det laddaruttag där eller ska man ta med ett extra batteri eller?
Jag slutar inte jobbet förrän 1800 och är inte i malmö före 1830 sen måste jag hem o hämta dator och byta om och eventuellt rasta hunden med så innan 1900 blir ju svårt för mig att hinna?
Tjena
Är inte nån vidare organiserad keynote så du vet det Vi är ett par som tar med bärbara datorer och dom får vi samsas framför dom
Vi får lägga fram iphones, ipods och Macar så att vi hittar varandra.
Keynoten håller på mellan 18-19.30. Kan tänka mig att de flesta stannar kvar en stund därefter, typ till 21. Så du får avgöra om du känner att det är lönt att dyka upp. Dyk upp om du hinner!
Keynoten håller på mellan 18-19.30. Kan tänka mig att de flesta stannar kvar en stund därefter, typ till 21. Så du får avgöra om du känner att det är lönt att dyka upp. Dyk upp om du hinner!
Helvete. Får bli till att fråga på jobb om man kan gå tidigare. Alternativt att man har ombyteskläder i bilen och kör direkt dit.
Helvete. Får bli till att fråga på jobb om man kan gå tidigare. Alternativt att man har ombyteskläder i bilen och kör direkt dit.
Ja, det hade ju varit smidigt om du kunde lösa det på det viset.
Är det någon som vet hur mycket läsk man får för dom 22kr (i cl) som läsken kostar?
Jag är också fortfarande på och tar med min Powerbook. Vi sitter väl så att flera personer ser på de datorerna som finns med och så löser det sig
Kommer någon att reservera bord eller två, tre.... kan man göra det på Vinny's? Någon av er som har varit där förut? Annars kan jag ta på mig att knalla dit och försöka fixa det? No problem.
En praktisk grej bara, finns det något/några eluttag där man sitter? Jag kan ta med en förlängningssladd med 5 uttag (går att koppla in 3 adaptrar) om batteriet börja ta slut.