Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funkar msn på iPod touch?

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vännäs
  • 2008-01-17 23:30

Tjena,
Som rubriken lyder, funkar msn på iPod touch. Tex webmessenger i webbläsarn eller något program som man kan lägga in om man jailbreakat den?

Tacksam för svar!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-01-18 01:35

Jepp, Apollo heter programmet

  • Medlem
  • Vännäs
  • 2008-01-18 16:11

Okej, var finns det att ladda ner? Måste man ha ett jailbreakad ipod touch då? Såg även i ett forum att man kunde använda ett program över nätet genom sin iPod touch.
En fråga till bara, funkar inte Webmessenger som msn.com har på iPod touch? Man tycker ju att det borde fungera, eller är det popup fönstret som sätter stopp för det?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-18 16:20

webmessenger.msn.com fungerar inte pga java/flash-innehållet har jag för mig (kan behöva rättelse dock) men däremot kan du logga in och köra msn genom andra websidor så som www.meebo.com
det är precis som webmessenger och det funkar kalas. du har alla dina vanliga msn-kontakter och kan prata som vanligt. skillnaden mellan webmessenger och meebo är egentligen inte mer än namnet, och designen på sidan kanske.

själv tycker jag meebo.com är så bra att jag själv aldrig ens använder webmessenger på stationära datorer, blir bara meebo.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-01-19 00:50

Ja, du måste ha en jailbreakad touch för Apolloprogrammet.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-01-19 01:15

Själv tycker jag http://www.beejive.com/ funkar bäst. Bara att surfa in där och köra, de har en speciell version utvecklad specifikt till iphone/touch

jag brukar köra på mobile.ebuddy.com eller nåt liknande.

Apollo förstår jag mig inte på.

jag brukar gå in på www.meebo.com via safari och logga in därifrån

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-22 17:53
Ursprungligen av flipp:

Själv tycker jag http://www.beejive.com/ funkar bäst. Bara att surfa in där och köra, de har en speciell version utvecklad specifikt till iphone/touch

Verkar vara nere nu men annars funkar det kanon. Har testat alla nämnda i denna tråden och det att rekommendera är definitivt http://iphone.beejive.com/

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-06-29 18:57

Hallå.

Jag är ny med iPod Touch, och jag hittar inte ÅÄÖ..?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2008-06-29 19:02

Har ingen iPod men testa att hålla på A-tangenten tills det dyker upp alternativ. Så borde det vara.

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-06-30 05:13
Ursprungligen av onnyt:

Har ingen iPod men testa att hålla på A-tangenten tills det dyker upp alternativ. Så borde det vara.

tack, det fungerade btw, jävligt skön maskin den där iPod touch.. den kommer bli min ultimata handdator när jag åker jorden runt i höst.

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-07-01 07:09
Ursprungligen av kejos:

tack, det fungerade btw, jävligt skön maskin den där iPod touch.. den kommer bli min ultimata handdator när jag åker jorden runt i höst.

Exakt, man kan göra allt.. förutom telefon då. Hade vart riktigt bra med 3g i ipoden

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-07-03 11:49

Det har man ju om man köper en iPhone nästa fredag......:$

Blev skitnöjd med Meebo:) tack för tipset!

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-07-05 00:37

jag ska

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-07-07 19:45
Ursprungligen av Sajmoon:

jag ska

Inte jag.. Väntar tills någon man känner åker till staterna! Det blir billigare och man slipper använda felia.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-07 13:49

Jag använde först Mebbo.com och det fungerade väldigt bra, men jag ville ha ett program och testade då Apollo men det fungerade inte så jag installerade ett program som heter AgileMessenger och det fungerar perfekt.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-07-08 02:38

precis, men man köper ju de billigaste såklart och så väntar man tills det underbara ögonblicket inträffar

ot men ändå

meebo - online web IM for AIM, MSN, Yahoo, Google Talk messengers och ebbudy.com är rätt bra men tror inte det finns nått riktiga msn men det borde komma kan man tycka

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-07-20 12:54

Själv använder jag beejive. Funkar riktigt bra.

1
Bevaka tråden