Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Okej, var finns det att ladda ner? Måste man ha ett jailbreakad ipod touch då? Såg även i ett forum att man kunde använda ett program över nätet genom sin iPod touch.
En fråga till bara, funkar inte Webmessenger som msn.com har på iPod touch? Man tycker ju att det borde fungera, eller är det popup fönstret som sätter stopp för det?
webmessenger.msn.com fungerar inte pga java/flash-innehållet har jag för mig (kan behöva rättelse dock) men däremot kan du logga in och köra msn genom andra websidor så som www.meebo.com
det är precis som webmessenger och det funkar kalas. du har alla dina vanliga msn-kontakter och kan prata som vanligt. skillnaden mellan webmessenger och meebo är egentligen inte mer än namnet, och designen på sidan kanske.
själv tycker jag meebo.com är så bra att jag själv aldrig ens använder webmessenger på stationära datorer, blir bara meebo.
Verkar vara nere nu men annars funkar det kanon. Har testat alla nämnda i denna tråden och det att rekommendera är definitivt http://iphone.beejive.com/
Jag använde först Mebbo.com och det fungerade väldigt bra, men jag ville ha ett program och testade då Apollo men det fungerade inte så jag installerade ett program som heter AgileMessenger och det fungerar perfekt.