Lösningen är enkel, du stänger safari helt. Då försvinner troligen en cachad sida och du kan logga in igen.
Själv stänger jag alltid bara fönstren när jag är färdig med safari med apple-w och inte med apple-q (sparar en halv sekund) och då får jag dessa problem.
Hade hoppats på lite mer konstruktiva lösningar än stäng safari och starta om igen, men det är i samband med hotmails övergång till live hotmail och påverkar alla safariversioner och operativsystem (vi har en leopard och en tiger, en safari 2.x.x och en safari 3.x.x hemma).
Edit: Det fungerar alltså så länge du inte gått ner i viloläge/nått hotmails timeout gräns, bara för att förtydliga att det är därför det funkar för vissa under en längre period.
Edit2: Systemet är verkligen inte bra byggt av M$, loggade in på hotmail för drygt ett dygn sedan, fick ett tips om att testa http://my.msn.com och javisst, jag är fortfarande inloggad. Åtkomst till min mailbox, allt.
Detta är ju verkligen inte bra att även efter 24 timmar med ett 10 tal vilolägen emellan är jag fortfarande inloggad...