Som du vet så har även jag varit med ett tag i Macvärlden så självklart har även jag en Classic här hemma.
Jo det är jag inte omedveten om - att jag för en hel del år sedan blev med en Colour Classic berodde på att när jag skaffade mac så var den första en Powerbook 100, grannen däremot hade en Colour Classic och jag var grymt avundsjuk på att han hade en sådan, så när jag hittade en fräsh sådan på Tradera så slog jag till, den har fungerat som en blandning av prydnadföremål och bokstöd i minst 6-7 år.
Jag ska testa med tandkräm men också en blandning av ättika och bakpulver eller möjligen kan det funka med Alka-Seltzer som jag hittade ett tips om då det gäller att gör rent ingrodda toaletter. ( Nej det sista är inte ett skämt - fast där gäller 20 minuter innan allt skräp ska ha lossat ).
Citat: "Just drop in two Alka-Seltzer tablets into the toilet bowl and then wait twenty minutes, brush, scrub and then flush the toilet. The citric acid and effervescent action clean vitreous china toilets great!"
Och nej, jag SKA inte släppa hela macen i muggen