Det här är tamef*n det värsta skit jag har varit med om. Inga problem med min touch, men iphone bara strular....
har en 1.1.2 med bl 4 OOB.... knäckte det häromdagen och uppgraderade till 1.1.3, helt upplåst och allt var frid och fröjd... sen efter ett par dagar så började sms paja, kartor, mail.. allt typ... kändes ostabilt och stärkte inte min redan osäkra inställning till iphone alls... nu ville man ju nedgradera till 1.1.2.
1. hittade en guide, försökte nedgradera till 1.1.1....
2. kom fram så långt så jag fick slå *#306# och allt det där... verkade som jag lyckades jailbreaka skiten....
3. sen tappade jag all service.... wifi, ringa... inget funkar.... dessutom dyker det upp ett meddelande att jag måste kontakta apple för att den inte har fungerande telefoni....
4. försöker återställa den 1.1.1 som jag körde från början, men nu får jag felmeddelande efter felmeddelande... det sista var #1604 tror jag..... inget funkar jävlar i mig.... jag har suttit med det här nu i ett par timmar, hatar den här jävla telefonen, och åker till egypten imorgon och MÅSTE ha en telefon med mig..... TÄNK vilket drömscenario med en 1.1.2 som funkar som det ska!!!!