Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Försämring! Stor viktig försämring! Förr låg mitt streamade bibliotek alltid förladdat - nu måste man förladda det varje gång man vill titta på filmer som man har i datorns iTunes (som i sin tur länkar till en NAS). Det tar en stund varje gång. Jisses vilket tillbakasteg! Apple har fuckat upp och jag hoppas på en snabb update.
Över huvud taget så var 1.1 rappare på alla vis. Jag är besviken.
Försämring! Stor viktig försämring! Förr låg mitt streamade bibliotek alltid förladdat - nu måste man förladda det varje gång man vill titta på filmer som man har i datorns iTunes (som i sin tur länkar till en NAS). Det tar en stund varje gång. Jisses vilket tillbakasteg! Apple har fuckat upp och jag hoppas på en snabb update.
Över huvud taget så var 1.1 rappare på alla vis. Jag är besviken.
Precis vad jag märkte också! Den verkar dock kunna hålla kvar listan från servern om man inte börjar röja runt bland andra mediakällor som Apples trailers.
Kopplade ur min apple tv efter uppdateringen och nu funkar den inte. Inget händer när jag använder fjärren. Lampan blinkar gult (som den ska?) när jag trycker men inget händer i menyn. Den hänger sig inte eftersom skärmsläckaren startar efter 2 minuter. Det går inte att hålla inne meny och ner. Någon som vet vad jag kan göra?? borde finnas en reset knapp bak på skiten =(
Sådär, nu har jag lagt ett bud på eBay på ett iTunes gift card. Hoppas jag kan få det att funka nu. Är det nån som kan nån amerikansk adress jag kan använda? Postnumret måste väl stämma, det är väl det enda om jag förstått saken rätt.
Sådär, nu har jag lagt ett bud på eBay på ett iTunes gift card. Hoppas jag kan få det att funka nu. Är det nån som kan nån amerikansk adress jag kan använda? Postnumret måste väl stämma, det är väl det enda om jag förstått saken rätt.
Mer än jag som tycker att grafiken i musikspelaren hackar lite?
Både när jag byter låt och när omslaget "flyger" från den ena sidan till den andra så hackar det lite.
Min Apple TV dyker upp imorgon kväll... tillsammans med en Sony KDL-40W3000. Skulle fått den redan ikväll men alla hjärtans dag sätter stopp för det...
Jag har läst mig till på ett forum att om du redan har köpt ett gift card när du ska skapa ditt amerikanska konto så kan du fylla i koden för din voucher vilket gör att du inte behöver fylla i ett kontokort.
Vore ju ganska logiskt att ifall du fått ett presentkort så ska du inte behöva fylla i ditt kontokortsnummer för att använda det.