Min första fråga, kan ses som lite udda jag vet.. men varför, varför, varför släppte de inte Iphone med 16GB? Jag vet.. för att Touch skulle kunna konkurrera som just mp3spelare..
Men men.. man får väl leva med det, då till mina frågor!
Eftersom jag kört både SE, nokia, Samsung etc etc.. har jag en del koll på mobiler. Iphone är ju ytterst intressant, vissa frågor har ju dykt upp.. hoppas nån därute kan ge mig lite svar!
1, hur stabil är telefonen, med senaste firmware, låser, krånglar den mycket?
2, finns det möjlighet att "spara flera nummer" under kontakterna i telefonboken (ja ni vet som på SE, m.fl.. där du kan ha ett hemnummer, mobilnummer, jobbnummer etc)
3, kan man lägga en visningsbild på en spec. kontakt om man får samtal/sms från denna?
4, är gränssnittet samma som på Ipod Touch? Dvs. när man surfar med att "använda fingrarna" för förstoring, sidbläddring, etc etc, detta även om man bläddrar bland låtar, bilder med mera.. alltså i princip som en Touch!
5, fungerar gamla tillbehör, från tex ipod Touch med Iphone, tänkte på dockningsstationer, laddar, FM-radio etc?
6, MÅTTEN? Touchen är ju rätt slimmad, kan någon säga hur Iphone är i jämförelse??
Vikten kanske skiljer sig mycket? Är designen och själva utformningen densamma?
7, Kan någon ge kritik varför Jag just Inte bör köpa en Iphone?
Tack för er tid.. hoppas på många svar som hjälp i mitt köp!
//najkks