Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tja.
Har hittat ett program som heter gpSPhone. När jag starta programet kommer det upp en ruta där det står "No GBA ROMs were found. Please upload ROMs to /var/root/Media/ROMs/GBA". Finns det något att göra och hur ska jag få det att funka?
Tja.
Har hittat ett program som heter gpSPhone. När jag starta programet kommer det upp en ruta där det står "No GBA ROMs were found. Please upload ROMs to /var/root/Media/ROMs/GBA". Finns det något att göra och hur ska jag få det att funka?
du måste lägga in rom filer via fpt sen är det möjligt att du får ett till felmedelande när du kör rom filerna och då måste du installera gba bios. det finns videor på youtube som visar hur man lägger in biosen.
för att du inte har gbabios inlagt i gpSPhone mappen i ipoden. Det är olagligt att ladda ner den så tänker inte säga vart den finns Men sök i forumet på ipodtouchfans.com så borde du iallafall hitta namnet på den.