Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det att man kunde flytta ikoner kom väl ganska tidigt i 1.1.2 programvaran om inte jag missminner mig ... så nej den behöver inte vara jailbreakad.....
Kan du placera ikonen längst till höger och ha tre tomma platser till vänster om den?
Kan du beskriva hur du då gör utan att jailbreaka och lägga in tre "tomma" ikoner?
Ingen kändis, men på Tvärsnytt nu ikväll hade en av reportrarna en iPhone som han spelade in intervjun med, istället för den vanliga mikrofonen med TVkanalens logga.
Dennis Quaid och David Koechner visade båda familjebilder på Jay Leno med sina iPhone's. Luktar kupp av Apple iom att dom båda hade precis samma (fula) skal och exponerade telefonerna flitigt.
Jämfört med Lasse Berghagen????? Kamma dig. Har polare som sålde sin HD efter 17 år på den när han fick veta att Lasse B äger en HD. Och Kronér, nä nu får jag tänka om....
Jämfört med Lasse Berghagen????? Kamma dig. Har polare som sålde sin HD efter 17 år på den när han fick veta att Lasse B äger en HD. Och Kronér, nä nu får jag tänka om....
Japp, så fort Lasse Berghagen eller Lasse kronér börjar våldta (SAMPLA SÖNDER!!!!!) artister som Daft Punk, police och whatever så kanske jag säljer min HD också... just ny tycker jag bara inget vidare om de artister jag listade.... Lasse Berghagen Och Lasse Kronér har jag inga större problem med...
Nej därför att Apple officiellt inte gör product placement. Pressen fick telefonen någon vecka innan men endast få utvalda journalister annars så hade nog ingen telefonen före den 29juni förutom Apple internt.
Såg säsong4 av Entourage nu i veckan (i HD dessutom) och hade extra koll på vilka scener man skulle få se en iPhone. Jag jag såg inte en enda!! visst de såg ut som en iPhone som Ari mm höll i vissa scener men kollade man noga så var de inte en iPhone tyvärr.