Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kändisar med iPhone

Tråden skapades och har fått 115 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av marc1301:

Det att man kunde flytta ikoner kom väl ganska tidigt i 1.1.2 programvaran om inte jag missminner mig ... så nej den behöver inte vara jailbreakad.....

Kan du placera ikonen längst till höger och ha tre tomma platser till vänster om den?
Kan du beskriva hur du då gör utan att jailbreaka och lägga in tre "tomma" ikoner?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-01-16 18:15

Ingen kändis, men på Tvärsnytt nu ikväll hade en av reportrarna en iPhone som han spelade in intervjun med, istället för den vanliga mikrofonen med TVkanalens logga.

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2011-01-16 20:19

JK har en.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-28 21:00

Patrick Krånglin har oxo en telefon har jag sett.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2008-02-28 21:13

"Alice" har en i L Word.

"Sam" i Las Vegas använder en Iphone flitigt i säsong 5

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-03-09 13:44
Ursprungligen av Pettson00:

"Sam" i Las Vegas använder en Iphone flitigt i säsong 5

Typ alla i Las Vegas har iPhone, likaså One Tree Hill. Telefonen har även dykt upp i serien Friday Night Lights.

Adam Savage från Mythbusters!

Horatio i CSI Miami fläker fram en när han ska visa en video

Ursprungligen av mackeswissman:

Horatio i CSI Miami fläker fram en när han ska visa en video

Såg den med, coolt

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-29 10:23

Jon Stewart hade en på Oscarsgalan. Undrar vad Apple fick betala för det.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-29 10:53

Charlie Sheen och Bill Clinton hade också en.

//Rob

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-29 20:38

Ha ha, Charlie hade sin upp och ner.!

Dennis Quaid och David Koechner visade båda familjebilder på Jay Leno med sina iPhone's. Luktar kupp av Apple iom att dom båda hade precis samma (fula) skal och exponerade telefonerna flitigt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-05 12:35

Tv-serien Moonlight. Reporten flashar sin iPhone hela tiden.

/a

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2008-03-06 11:58
Ursprungligen av xworker:

Tv-serien Moonlight. Reporten flashar sin iPhone hela tiden.

/a

Även vampyren använder en.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-05 18:34

Kanye West och Lupe Fiasco vet jag har också.

Fan. nästan så man vill sälja sin iphone om kanye har en.... Fattas bara att P-diddy och Timbaland har en också!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-03-07 08:59

Nåja

Ursprungligen av ryanshitlipz:

Fan. nästan så man vill sälja sin iphone om kanye har en.... Fattas bara att P-diddy och Timbaland har en också!

Jämfört med Lasse Berghagen????? Kamma dig. Har polare som sålde sin HD efter 17 år på den när han fick veta att Lasse B äger en HD. Och Kronér, nä nu får jag tänka om....

Ursprungligen av K2racer:

Jämfört med Lasse Berghagen????? Kamma dig. Har polare som sålde sin HD efter 17 år på den när han fick veta att Lasse B äger en HD. Och Kronér, nä nu får jag tänka om....

Japp, så fort Lasse Berghagen eller Lasse kronér börjar våldta (SAMPLA SÖNDER!!!!!) artister som Daft Punk, police och whatever så kanske jag säljer min HD också... just ny tycker jag bara inget vidare om de artister jag listade.... Lasse Berghagen Och Lasse Kronér har jag inga större problem med...

Haha, shit! Geekigaste tråden på länge!

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2008-03-05 22:36

Som tidigare skrivet - Charlie i Two and a Half Men har en iPhone som han talade i - uppochner - i en Ferrari.

nu1mlock

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-07 11:21

Melodifestival-Ola skröt om sin iPhone i radion igår...

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-03-07 18:16
Ursprungligen av rhesus:

Melodifestival-Ola skröt om sin iPhone i radion igår...

iPhone säljes. 50 spänn.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-08 09:49
Ursprungligen av wat:

iPhone säljes. 50 spänn.

25:- för min

Ursprungligen av rhesus:

25:- för min

Blir det inte billigare om vi går ihop och lynchar alla "oäktingar"? Sen får vi ju behålla våra iPhones

Ryan
Dom har också en varsin.

jo men den fanns ju innan det ? ofta den måste ha släppt på marknaden för att dom har med den i filmen. ?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-09 15:57

Nej därför att Apple officiellt inte gör product placement. Pressen fick telefonen någon vecka innan men endast få utvalda journalister annars så hade nog ingen telefonen före den 29juni förutom Apple internt.

//Rob

  • Medlem
  • 2008-03-09 17:02

Såg säsong4 av Entourage nu i veckan (i HD dessutom) och hade extra koll på vilka scener man skulle få se en iPhone. Jag jag såg inte en enda!! visst de såg ut som en iPhone som Ari mm höll i vissa scener men kollade man noga så var de inte en iPhone tyvärr.

/reed

Bevaka tråden