Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

CS3-programmen låser sig!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har kört Photoshop CS3 sedan det kom och allt har flutit på bra, men nu så fryser programmet när jag sparar. Varje gång om jag väljer "Spara som..." och ofta om jag väljer bara "Spara"
Är detta en känd bugg?
Hur blir man av med den?
----------------------------------
Nu har jag installerat om hela CS3 men nu låser även Illustrator sig på samma sätt. Avinstallerade allt och installerade om det ytterligare en gång men då tyckte CS3-installeraren att InDesign redan var installerat så det gick inte att installera det igen.
Den enda större ändringen jag gjort med datorn är att jag nyss skaffade och kopplade in en iPhone. Kan det finas några skuma konflikter mellan någon iPhone-programvara och SC3:an?
Snälla hjälp!

CS3 är pepprat med buggar. Rena mardrömmen.

Personligen tycker jag att CS3 blev bättre efter uppdateringen av 10.5.2.

Har kört CS och CS2 men aldrig varit i närheten av antal förlorade filer som efter ett par månader med CS3. Massvis med timmar bortkastade. Indesignfiler som inte går att återskapa. Sanslöst. CS3 stinks!

Ursprungligen av Racer800:

Har kört CS och CS2 men aldrig varit i närheten av antal förlorade filer som efter ett par månader med CS3. Massvis med timmar bortkastade. Indesignfiler som inte går att återskapa. Sanslöst. CS3 stinks!

Är du säker på att problemen beror på CS3 då? Har du gjort andra ändringar i din miljö / utrustning, t.ex. annan hårdvara, operativsystem, tilläggsprogram, nätverksmiljö, lagringsenheter etc?

De problem du beskriver är nämligen inte vare sig typiska eller vanliga utan indikerar just att du har ett problem i din miljö, snarare än InDesign.

Varför inte starta en ny tråd och där beskriva de problem du har och din miljö så får vi se om någon kan hjälpa dig komma till rätta med dem

1
Bevaka tråden