Halloj, har också börjat få skumm smygreklam...alltså fönster som dyker upp i Firefox...fönster som öppnar sig i bakgrunden. Har ALLDRIG haft såna här problem innan. Greje är i och för sig att jag varit TROGEN Opera användare hur länge som helst.
Men jag FIREFOX 3 BETA är så sjukt snyggt så jag gått över till FF enbart pga av utseendet (ha ha) men nu går jag tebax till OPERA igen. Trodde ALDRIG att det skulle vara så här på macfronten. (Jag besöker ju inte heller nå skumma sijter eller så )
Är det nån annan som har samma problem med FIREFOX 3 Beta 5. Reklamen jag får upp kan vara allt ifrån , ( Köp bläckpatroner från Inkjet, Surftown), osv...så de är ju inte ngt farlig variant där man luras att köra nån drivecleaner eller så...men ändå....hallå ...känns lite PC varning.....
En teori jag har....de började när jag installerade in 3 st. PLUGINS....men desssa är ju enligt många andra välkända plugins ...som ligger som " Most rekommended" på Mozillas hemsida.
Tilläggen jag kör e :
- 1PASSWORD
- ADBLOCK PLUS
- FLASHBLOCK
Kan de vara så att dessa populära tillägg inte kan motstått trycket och fått betalt för att smyga in reklam mot pengar ??? En teori bara
Vore kul och höra om någon annan har samma problem som mig....men som sagt nu e det OPERA som gäller igen...synd att opera är så himla fult...och ja...Deras teman e ju inte direkt snygga...trust me har nog testat alla themes på denna jord till Opera...men den dag de finns ett Theme som både ser ut och känns som FF3 då e de fest
Ha de nice... /Johan:$