Jag fattar ingenting av den griniga stämningen som delvis råder i en del svar i tråden. Det är väl klart att om ens iPhone flippar ur så blir man stressad...? Vad är det för fel på att som Robo-X och Drakfort tålmodigt svara på de frågor som ställs? Och om man inget har att tillföra, så kan man ju faktiskt hålla fingrarna borta från tangentbordet!
Jag anser att killen inte ger tillräckligt tydlig information om vad han gjort, vad det är som går fel, när det går fel, vad han har testat, vad som tar tid...
Det känns helt klart som han har givit sig ut på för djupt vatten och inte har någon koll på vad han sysslar med. Jag har full förståelse för att killen är stressad och vill få det att fungera. Men forumet bokstavligt talat KRYLLAR av trådar med folk som fått flipp på sina Phones och hade jag varit trådskaparen hade jag börjat med att läsa igenom alla dessa och försökt med de hundratals olika förslag som finns där innan jag hade startat tråden.
DÄRFÖR förstår jag faktiskt den något snäsiga ton som finns, både i det här inlägget och liknande inlägg.
Min åsikt är att om man inte kan hantera avancerade program (kan man kalla något av Iphone hacken för det?) så ska man inte ge sig på det, särskilt inte om man ska sälja den. Jag hade inte velat ta i den där Iphonen ens med tång, och tycker synd om den stackare vars knä den hamnar i om den ens lyckas bli ordentligt fixad....