- lilledanne
- Medlem ●
- Jönköping
Affären är trög
Gillar iphone o ska köpa en men fundersam över skiftandet av fokus från mac till iphone.
Vad väntade du dig efter Apple's namnbyte? De heter sen nåt år tillbaka Apple Inc istället för Apple Computer eftersom de inte längre är ett datorföretag; de säljer all möjlig hårdvara.
Vad väntade du dig efter Apple's namnbyte? De heter sen nåt år tillbaka Apple Inc istället för Apple Computer eftersom de inte längre är ett datorföretag; de säljer all möjlig hårdvara.
Jo jo men väntade mig att de skulle ägna nån minut åt kärnverksamheten.
Som Stoffen säger. Det lär ju inte vara $199 över disk utan abonnemang. Antar att abonnemangspriset kommer att vara ganska högt då Apple kommer ta in de tappade kostnaderna på den billiga luren där. Men visserligen tar dom några procent av intäkterna från mobiloperatörer i 70 länder kanske dom inte behöver ta i så dom spyr. Ja det är bara att vänta och se hur det blir.
Det är ju spännande att se hur upplåsningarna av iPhone kommer att gå...
Varför blåser inte Telia upp något på deras hemsida?
Försäljningschefen och marknadschefen borde bytas ut
Hur lång tid tro man att det kommer att ta innan någon gjort det möjligt att låsa upp den?
Nu blir man ju riktigt Gladdd
"Med trådlös 3G-teknik, GPS, stöd för Microsoft Exchange ActiveSync och nya App Store får du ännu fler suveräna funktioner i iPhone G3"
Åfan, G3 i telefonen!
(jag vet, felstavning, men ändå)
edit: Åfan, den vita är skitsnygg. Den ska jag ha.
Den var det. Jag vill också ha den Men frågan är hur den kommer klara sig när den åker in och ur fickan hela tiden? Vit MacBook kan jag leva med eftersom den inte rör på sig *så* mycket, men en iPhone?
undrar hur dom tänkt med me.com som fortfarande är länkat till Online groups, social networks and online communities at Snappville.com
Kan vara tröga DNS:er som inte är uppdaterade. Tar upp till 3 dagar.
Nice! Dock ger dom inget svar än vart man kan köpa den:
http://www.apple.com/se/iphone/buy
MobileMe systemkrav:
"För Mac: Mac OS X 10.4.11, den senaste versionen av Mac OS X Leopard, Safari 3, Firefox 2 eller senare."
"En del funktioner kräver Mac OS X 10.5 och iLife ’08"
Yes! Nu har jag en anledning att tvångsuppgradera till en ny laptop, och Leopard
AAPL - Apple Inc. - Google Finance
Konstigt. Någon som har lust att förklara varför AAPL har gått ner med 5% under Keynoten?
Edit: Jag kan inte matte :/