Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tappade min iPhone i golvet så illa att powerknappen slutade fungera och nu behöver jag "pwna" telefonen igen. Men det går inte då man inte kan sätta den i recovery mode. Finns det någon möjlighet att rädda telefonen? För nu är den oanvändbar. Just nu visar skärmen bara att man ska koppla telefonen till iTunes. Vore enormt tacksam om någon har ett tips på lösning.
Tappade min iPhone i golvet så illa att powerknappen slutade fungera och nu behöver jag "pwna" telefonen igen. Men det går inte då man inte kan sätta den i recovery mode. Finns det någon möjlighet att rädda telefonen? För nu är den oanvändbar. Just nu visar skärmen bara att man ska koppla telefonen till iTunes. Vore enormt tacksam om någon har ett tips på lösning.
Jo, det är det verkligen. Jag kan inte stänga av den, så när jag ska flyga så funkar det inte att ta med den. Och att vänta ett tag innan man kan stoppa ner den i fickan är störande. Men det är ändå grymt skönt att ha fått liv i den igen.
släng på airplane mode och lägg telefonen i fickan när ni lyfter/landar så ska du se att det inte blir några problem.
en mobiltelefon eller andra elektroniska prylar kan inte störa utrustningen i ett flygplan. i mythbusters på discovery channel avfärdade de den myten totalt. så det är bara att ha mobilen igång. men som sagt, ha den i airplane mode och göm den för flygvärdinnorna vid start/landning så är det lugnt.