Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har ett jätteproblem. Det är så att min iphone är låst på skärmen där jag ska slå in PUK-koden efter att jag satt in ett nytt simkort. Av någon anledning registrerar inte touchskärmen när jag försöker slå in koden, däremot registerar skärmen när jag till exempel låser upp telefonen efter att den just är startad. Jag kan dessutom slå på och av knapplåset. Är det någon som har varit med om något liknande som kan hjälpa mig?!?!
PUK koden hänger med SMS kortet. Prova att stoppa in SMS kortet i en annan mobil telefon och slå in din PUK. Stäng av koden och stoppa in kortet i iPhonen för att se om du kan använda din iPhone igen eller om skärmen är död.
PUK koden hänger med SMS kortet. Prova att stoppa in SMS kortet i en annan mobil telefon och slå in din PUK. Stäng av koden och stoppa in kortet i iPhonen för att se om du kan använda din iPhone igen eller om skärmen är död.