Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ganska direkt 00.01 så kraschade det hela. Jag fick upp "beställ"knappen och sedan så var det dött och inget svar från servern...
Edit:
Jo, det är nog bäst att rikta in sig på att komma sig iväg till den lokala butiken i Luleå i morgon bitti. Problemet är mest att den ligger i en galleria med 3 olika ingångar. En kompis har kontrollerat läget under veckan och man vet aldrig vilken ingång som öppnas först...
Det här påminner mest om när jag beställde biljetter till Springsteenkonserten som var i helgen...
Jupp samma här. Får väl se om de fixar det. Jag har väl inte så bråttom att få min iPhone, men det vore trevligt att kunna beställa den och få den levererad i nästa vecka. Menmen
jag hoppas att folk börjar tröttna på att de inte kommer in på sidan om runt en timma.. sen skall det nog bättra sig. men fan, så här i efterhand önskar man att man lejt lillebrorsan eller nått att stå nere på kungsgatan åt mig idag...
Suck... varför blir jag inte förvånad. Telia har fan noll koll på driftsäkerhet i något av sina system verkar det som. Bestämde mig just för att det aldrig kommer att sitta ett SIM-kort från Telia i min iPhone 3G.
Sitter fast/semester i Spanien och har fixat så att jag sitter på en kompis jobb där det finns internet (ett stort lager mitt i stan) så att jag kan beställa en iPhone 3G via Telia.se nu efter midnatt.
F*n oxå... Hoppas att Telias iPhone sida kommer upp snart. Kan inte sitta här på lagret hur länge som helst. Hoppas inte det kommer nån j-vla nattvakt...!
Vem vet. Men man kan väl räkna med 2-3 veckor. Med tanke på hur bra detta har gått hittills kan man la räkna med att man får sin i augusti/september. TIdigast..