Hej alla genier. Undrar om någon kan hjälpa mig med att få appen Remote att fungera. Problemet ser ut som följer:
Jag startar Remote i min iPhone. Trycker på "Lägg till bibliotek". En svart skärm med lösenkod dyker upp. Samtidigt dyker min iPhone upp i iTunes under "Enheter". Jag klickar på min iPhone i "Enheter", skriver in lösen. Direkt när jag gjort det finns en bild på en iPhone och texten "Remote kan nu styra iTunes". So far so good tycker jag, men nu till där det går fel.
I min iPhone dyker upp Förnamn Efternamns bibliotek och en "tankesnurra". När jag sen tycker på klar står det "Ansluter till biblioteket Förnamn Efternamns bibliotek" och en "tankesnurra". Slutligen står det "Kunde inte hitta Förnamn Efternamns bibliotek".
Jag har startat om telefonen och datorn. Fjärrkontrollsrutan är ikryssad i inställningar, jag har installerat om Remote, jag har godkänt delning i iTunes, jag har provat att döpa om biblioteket med bara A-Z alfabetet, jag har gått igenom Airport inställningarna... jag har gjort allt, utom det rätta?!?!?
Please hjälp mig, blir galen, det verkar vara en såååå grym funktion.
Stort tack på förhand!
/Oscar