- Borttaget
- Oregistrerad ●
Jag har (ska säljas) även en iPod touch och jag gillade verkligen dom Silhuett bilder man kunde välja på att ha som bakgrund, men på min nyinköpta iPhone finns ju inte dessa, är det någon som vet vart man kan få tag på dessa bilder?
Ett roligt tips: ta en skärmbild på home-menyn i iPhonen (Home + sleep) och lägg som bakgrund, så ser det lika ut innan du låser upp.
Man kan dock göra listen längst upp svart så är det fixat
Har du din iPod Touch kvar? Isåfall, ta en bild och lägg upp här hur den ser ut så ska jag se vad jag kan göra.
det fanns ngt förut som hette Springboard som moddade luren till oigenkännlighet.
Kolla om det finns fungerande till 2.0...
Summerboard hette det.
Springboard kallas apples orginal-hemmaskärm tekniskt.
Jag har (ska säljas) även en iPod touch och jag gillade verkligen dom Silhuett bilder man kunde välja på att ha som bakgrund, men på min nyinköpta iPhone finns ju inte dessa, är det någon som vet vart man kan få tag på dessa bilder?
Kan man inte bara SSH'a in och dra över dem? (inte för att jag vet exakt var i iPoden de finns, men det är ju bara till att klicka & leta)
Kolla in den här länken: iPod Touch Default Wallpaper - Philippine Macintosh Users Group
Kolla in den här länken: iPod Touch Default Wallpaper - Philippine Macintosh Users Group
Tackar för detta, men fattar fortfarande inte hur jag ska få dom till min iPhone
Men får pilla med det när jag kommer hem kanske!
Tackar för detta, men fattar fortfarande inte hur jag ska få dom till min iPhone
Har du bilderna? synka dom i iTunes med din telefon. Gå sedan in i din iPhone och välj bilden, och sen bakgrundsbild.
Har du en mac så dra dom till iPhoto och synka det albumet med iPhone... vips
Hade visst samma problem med bilderna i zip-filen som erikohman trots allt. Tabbade mig rejält när jag kollade förra gången...
om det inte går för dig endå kan jag kanske uploada jag någonstans.
Du får gärna uploda någon annanstans... funkar fortfarande inte för mig
Ska kanske meddela att jag kan ju ladda ner filerna men dom är tomma...