- tommysvensson
- Medlem ●
- Härryda
Hej,
vi har just släppt vår stora release av SwirlyMMS v1.0 som möjliggör skickandet och mottagande av MMS i iPhonen. Mängder av nya features ingår i den här releasen vilket ni kan läsa mer om på SwirlySpace!
Intresserade kan ladda hem en fullfjädrad trial-version från vårt repository http://www.swirlyspace.com/SwirlySpace.xml vilket ni alltså måste lägga till som en source i Installer-applikationen, alternativt vänta ett par dagar då applikationen kommer att dyka upp i Community Sources.
Mvh,
/Tommy (& Mats)
Grymt bra jobbat!!
Massor av förbättringar. Komplett lösning.
Love it!
En fråga, varför har ni den där "rymd" bilden i början av programmet? Det ger bara känslan av ett b-program enligt mig, annars är det riktigt snyggt.
En fråga, varför har ni den där "rymd" bilden i början av programmet? Det ger bara känslan av ett b-program enligt mig, annars är det riktigt snyggt.
Säger han som har "rymdbild" som avatar
KIDDING!
Ni kunde inte hålla er till den bifintliga tråden utan var tvungen att göra en ny för att få bättre reklam?
Slog ihop trådarna.
Nix, den är ute och fungerar bra.
Nu börjar MMS-funktionaliteten i iPhone bli grymt bra!!
Det enda jag stör mig på är knapparna/gränssnittet i programmet som håller ganska låg kvalité och drar ner helhetsintrycket. Om utvecklarna kan få till gränssnittet så det håller samma kvalité som mycket annat i iPhone så blir detta en riktig "killer"!
För en ful knapp måste väl vara lika enkel/svår att få in i programmet som en snygg dito?
Keep it up!
Nu börjar MMS-funktionaliteten i iPhone bli grymt bra!!
Det enda jag stör mig på är knapparna/gränssnittet i programmet som håller ganska låg kvalité och drar ner helhetsintrycket. Om utvecklarna kan få till gränssnittet så det håller samma kvalité som mycket annat i iPhone så blir detta en riktig "killer"!
För en ful knapp måste väl vara lika enkel/svår att få in i programmet som en snygg dito?
Keep it up!
Precis, håller med dig. Samma med ikonen, varför inte en ikon där det står bara MMS?
Har suttit ett tag nu med att försöka få igång swirly 1.1.1 men får det inte att lira!
Jag har telia som operatör och någon som vet vilka inställningar som ska vara vad?
MMSC:
PROXY:
APN: mms.telia.se
USERNAME: mms
PASSWORD: telia
Är mmsc och proxy jag inte hittar igen? någon som har koll?
Har suttit ett tag nu med att försöka få igång swirly 1.1.1 men får det inte att lira!
Jag har telia som operatör och någon som vet vilka inställningar som ska vara vad?
MMSC:
PROXY:
APN: mms.telia.se
USERNAME: mms
PASSWORD: telia
Är mmsc och proxy jag inte hittar igen? någon som har koll?
Jag kör med:
MMSC: http://mmss
Proxy: 193.209.134.132:8080
Jag har för mig att jag hittade de inställningarna här på forumet.
får samma meddelande som oddish.
har laddat ner inställningarna från telenor men dom verkar inte stämma!
någon som vet hur det ska stå?
//pm
vet inte om du menade mig, men jag har inte telia utan telenor.
och dom funkar inte!
har testat dom.
har även fått inställningarna skickade till min telefon, då kan jag ta emot mms.
konstigt!
//pm
japp det har jag. funkar ändå inte!
Ingen mer än jag som får SVINDYRA räkningar på grund av Swirly?
Hur menar du? Man debiteras väl som ett vanligt MMS?
Du menar för datatrafiken när man tar emot? Jag har ju fastpris, så...
Kan man lösa det på något sätt?
Går det att tanka hem bilderna via wifi istället?
Nej det kan man inte.
tack för hjälpen!
//pm