- Sixten
- Medlem ●
En liten tråd där man kan visa upp och skryta med sina Apple-Merchandise (alltså, nyckelringar, muggar, kepsar etc...).
Vi kan väl skippa kommentarer kring att den som samlar på sånt här är dum i huvet etc.
Samt att vi kan väl hoppa över bilder tagna från nätet på ANDRAS gunk.
Nä, det skall vara DINA prylar.
Kartonger har en egen tråd - de håller vi där.
Själv kan jag väl inleda med delar av min "samling".
En mugg (Gåva från en tidigare arbetskamrat jag tyckte mkt om; Björn, Göteborgs Datacentral) och en liten Pin.
Är ni snälla barn visar jag mer (Kepsar, nyckelringar etc)
Har du några kul prylar?
PS (*Sur gubbemössa PÅ*)
Det här är min tråd så inga animerade GIFFAR är tillåtna.
(*surmössa AV*)
Tshirt köpt på 1 Infinite Loop, Cupertino CA.
En sån fin har jag också. Plus:
- Rund, svart musmatta med vitt äpple.
- Blå sportflaska med vitt äpple.
- Vit gel-penna.
Allt ligger dock i flyttkartonger men när jag packat upp de i januari lovar jag att uppdatera er med bilder!
Här finns lite:
The Missing Bite
Red Light Runner
Jag har köpt från båda ställena, men det är flera år sen. De hade mycket större sortiment tidigare.
Här finns lite:
The Missing Bite
Red Light Runner
Jag har köpt från båda ställena, men det är flera år sen. De hade mycket större sortiment tidigare.
Thanks, Jesper!
Superfint!
Äger 2st pennor med applelogga på som jag fick tillsammans med en ipod, lunch och fika som när jag företrädde 99mac på Apples högkvarter i London.
http://home.frontslash.org/gallery/Computing/2007-01-19-Apple_Affiliate/PICT3446.JPG
Jag har T-shirts, både med gamla logon och den nya. Sweat shirts med OS X-logos och annat. Pennor, kaffemuggar, musmattor, nyckelband, ett fult armbandsur, pins och lite annat jox som jag samlat på mig som Macare sedan 1985. En papptub med Think different-affischer, några lite kantstötta, men de flesta i toppskick.
Och så klart, en Apple-dekal på bakluckan på bilen, som lika självklart är en Citroën.
Just det, dekalerna! De hade jag glömt, men de är väl nästan lättast att komma över?
Vissa här har verkligen samlat på sig en hög grejor haha
Jag hade velat ha en affisch och kanske någon rolig tröja..
Allt jag samlat på mig är en applediskett signerad av Wozniak. Fast den är jag glad över, står på skrivbordet (rätt lätt att få tag i).
Har planscherna från Think Different-kampanjen;
Maria Callas , Aldrin (Astronauten), Martha Graham, Einstein. De tre sista hänger i fikarummet på Volvo Lastvagnar.
nice Aldrin hade jag velat ha.
Köper du en vit keps till mig får du vad du vill ha för den när du kommer hem.....
KAn sätta in pengar i förskott om du vill....
Var den bollen riktad till mig? Tar det som att det finns gött om merchandise på 5th ave. Pmar dig när jag är där kanske tomten kommer tidigt i år;)