Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Anmälan testpilot

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Magnus - du är redan med i testlabbet...kolla dina PM!

Du kan titta in i "testlabbet" längst ner under moderator och göra din presentation där.

Hej Martin,

Anledningen att jag skall få vara testpilot:

1. Jag är en av de mest hängivna maccarna.
2. Jag har en Appletatuering på armen.
3. Jag har en ovanlig dator (en cube).
4. Jag gillar att mecka med hård- och mjukvara.
5. Jag är utbildad skribent.
6. Jag suger på First Person shooters.
7. Jag är teknikfreak.
8. jag bjuder på tårta om du väljer mig.

MVH,

Klaus

Citat:

quote:8. jag bjuder på tårta om du väljer mig.

Det var väl den punkten som fick dig att välja honom Marti?

  • Medlem
  • 2002-11-03 02:04
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: xplane:
Fast dom personerna som har uttryckt sitt intresse för detta med diverse tester och som har varit medlemmar här på detta forum i 1 år eller mer men bara skrivit ca 70 inlägg eller färre...Har väl automatiskt diskvalificerat sig... En förutsättning måste ju vara att man gillar att skriva...Inte för att man måste utan för att man vill.

Vissa kanske inte har vart medlem här så pass länge att dom har skrivit så många inlägg. Man kan inte ha full koll på vad som finns på nätet! Maccen har funnits längre än 99mac.

Testlabbet söker:

- Powerbook G3/233-300 Wallstreet ägare som vill ha mer fart "under huven" och kan skriva ett utförligt test.

- Power Macintosh G3/233-266 Beige ägare som drömmer om USB och Firewire.

  • Medlem
  • 2002-11-12 11:24

Har faktiskt både och i gömmorna *grin*

Detta låter trevligt.

Martin, du kan kontakta mig på ICQ om du har något som ska testas.

Så får vi se om jag har utrustningen som behövs för det.