hej har riktigt stora problem nu, jag hade min tele jailbreakad och jag tyckte att den var seg så jag återställde den genom att bara klicka på återställknappen i iTunes, och nu när jag har återställt den och klickade att ajg ville ha min gammla säkerhetskopia och sen quickpwn:ade jag den, och nu när jag kommer in i telen så är alla ikoner borta och jag började ladda ner några apps igen... men innan jag återställde den så hade jag programet "categories" som finns i cydia, och där hadde jag alla mina apps i olika mappar, hade även själva categories mappen i en annan mapp, och nu när jag laddar ner olika apps och även categories appen så lägger de inte sig på springboarden. utan de ligger väll i de där mapparna som jag hade förut (spel och applikationer) så hur gör jag nu för att kunna hitta alla apps igen, lr för att få igång categories så jag kommer åt alla andra apps, gäller även app store appsen för de låg ochså i "mina speciella mappar" de enda som finns kvar är de jag inte hade i mapparna.
snälla hjälp mig, e i stort behov
mvh