Hej!
Jag har precis köpt en ny iPhone 3G från Telia och är väldigt nöjd förutom ett par småsaker...
1. Programmen krashar lite vääääl mycket, speciellt Safari som krashar på typ varannan hemsida man går in på. Många program är också rätt slöa, speciellt Safari på lite större hemsidor.
2. WiFi lägger ner för mig lite då och då och jag får gå in i Settings och manuellt välja mitt nät för att få tillbaks uppkopplingen... Det händer lite när som när jag t.ex. surfar eller laddar hem saker från AppStore.
3. Det tar _alltid_ runt 5 sekunder att starta upp program, allt från SMS till Mail vilket är rätt jobbigt då jag ofta multitaskar mellan många program och därmed får vänta hela tiden på att de ska startas igen...
Kan detta ha att göra med att jag har Jailbreakat den? Det enda anledningen till att jag har gjort detta är för att få ett svenskt tangentbord via det ryska hacket. Kan det vara värt att då ta bort jailbreakingen för att lösa dessa problem och kan man i så fall på något sätt få ett svenskt tangentbord igen fast på något annat sätt? Jag tycker det tar på tok för lång tid att sitta och vänta på att åäö ska komma fram när man håller in a eller o annars, speciellt då jag skriver många sms och mail...